اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌رزم شهید همت:

مرگ بر آمریکا با کاخ نشینی تناقض دارد

خبرگزاری فارس: سردار جانباز حاج احمد پاریاب با انتقاد به برخی افراد گفت: مرگ بر آمریکا با کاخ‌ نشینی تناقض دارد برخی راهنمای چپ می‌زنند و به راست حرکت می‌کنند.

مرگ بر آمریکا با کاخ نشینی تناقض دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، یادواره شهدای تخریبچی و غواص کشور و یادبود شهید حسین ایرلو با حضور علی طاهرنژاد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران، حجت‌الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران، محسن منصوری فرماندار شهرستان ورامین، حجت‌الاسلام حجت‌الله اسماعیلی امام جمعه قرچک، تعدادی از مسئولان ادارات و نهادهای ورامین و جمع کثیری از جانبازان و خانواده‌های شهدا و ایثارگران از سراسر کشور و هزاران تن از مردم مومن شهرستان ورامین در سالن هفتم قرچک برگزار شد.

سردار جانباز حاج احمد پاریاب که از هم‌رزمان حاج همت و از خط‌شکنان جنگ در گروه شهید حسین ایرلو بود طی سخنانی گفت: دلم پر از حرف‌های سیاسی است، اما به احترام شهید ایرلو و شهدای بزرگ تخریب سیاسی حرف نمی‌زنم.

وی در بیان خاطرات دلاورمردی‌های سربازان رشید اسلام اظهار داشت: مرگ بر آمریکا با کاخ نشینی تناقض دارد، نمی‌توان در منازل مجلل نشست و گفت مرگ بر آمریکا، برخی خودشان را مسخره کرده‌اند.

این فرمانده گردان که امروز در یک واحد آپارتمان محقر در طبقه چهارم واحد سیزده در شهر قرچک ورامین زندگی می‌کند، تصریح کرد: زمان جنگ، ایران 37 میلیون جمعیت داشت یک میلیون و 300 هزار نفر داوطلبانه در جبهه‌ها حضور داشتند و ایران می‌توانست 22 میلیون جمعیت به جبهه بفرستد.

وی در پایان گفت: نیاز امروز به بچه ولایتی‌های مخلص است، نه کسانی که راهنمای چپ می‌زنند و به راست حرکت می‌کنند. 

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول