اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری صحنه:

صهیونیسم به دنبال اسلام آمریکایی است

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری صحنه گفت: صهیونیسم می‌خواهد اصل اسلام را مورد هجمه قرار دهد و اسلام آمریکایی را براساس منافع خود جایگزین اسلام ناب محمدی کند.

صهیونیسم  به دنبال اسلام آمریکایی است

سید‌موسی موسوی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، ضمن محکوم کردن استکبار جهانی در ساخت فیلم موهن به ساحت مقدس پیامبر(ص) اظهار کرد: در طول تاریخ مسلمانان با مسیحیان مشکل خاصی نداشته‌اند اما همواره یهود‌یان و مسیحیان با یکدیگر مشکل داشته و دارند.

موسوی‌فرد ادامه داد: حاکمیت آمریکا در دست صهیو‌نیسم است و تلاش می‌کنند تا نگاه دشمنی مسیحیت را به سمت مسلمانان بکشند.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان در طول تاریخ برای از بین بردن وحدت ادیان مختلف گفت: استکبار جهانی با به راه انداختن جنگ‌های صلیبی، آیات شیطانی سلمان رشدی، کاریکاتورهای از پیامبر توسط کاریکاتوریست دانمارکی و...شرایطی را در اعصار مختلف به وجود آوردند تا مسیحیان و مسلمانان را در مقابل یکدیگر قرار دهند.

سرپرست فرمانداری صحنه تصریح کرد: با مرور زمان دشمنان ترفند‌های مختلفی زدند تا اساس و ریشه اسلام را مورد هجمه قرار دهند و امروز با ساخت فیلم موهن به ساحت رسول‌الله می‌خواند شخصیت پیامبر و قرآن را خدشه‌دار کنند.

وی خاطر‌نشان کرد: مسلمانان هیچ وقت به مقدسات توهین نمی‌کنند، صهیونیسم که سردمدار این توهین بزرگ است می‌خواهد اصل اسلام و مرجعیت اسلامی را مورد هجوم قرار دهد.

موسوی‌فرد اسلام ناب محمدی را اسلام دین و محبت عنوان کرد و گفت: استکبار جهانی به دنبال این است که در آینده اسلام محمدی نباشد و اسلام آمریکایی را به جای آن قرار دهند یعنی هر‌گونه که خود می‌خواهند عمل کنند.

وی با بیان اینکه هر جا و در هر برنامه‌ای که رهبر دینی جلو‌دار بوده کشور موفق بوده است افزود: رهبر دینی در اعصار مختلف همیشه رهرو، آگاه و هوشیار به مسائل است اگر انقلاب و در راس آن رهبری فرزانه نبود بی‌شک این چنین جلو نمی‌رفت و شکست می‌خورد.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول