اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اهواز در مجلس:

غرب همیشه اهداف آمریکا را دنبال کرده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اهواز در مجلس غرب را دنباله‌رو اهداف آمریکا خواند و گفت: از کشورهای سلطه‌گر غرب نباید انتظاری جز تحریم و اعمال سیاست‌های خصمانه داشت.

غرب همیشه اهداف آمریکا را دنبال کرده است

سید شریف حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: دشمن در شرایط کنونی برنامه‌های اقتصادی زیادی برای کشور دارد از این رو باید هوشیارانه در این باره عمل کرد.

وی افزود: غرب در مقابله با ایران درمانده است زیرا هرچه تلاش می‌کند که مقاومت ایران اسلامی را در هم بشکند بر مقاومت ملت ایران افزوده می‌شود و همین امر باعث درماندگی غرب شده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خاطرنشان کرد: اتحادیه اروپا در حال تشدید تحریم‌ها علیه ایران است و  این اقدام‌ها برای همسویی با اهداف آمریکا و پیاده کردن دستورات این کشور انجام می‌گیرد.

نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس شورای اسلامی افزود: غرب با محوریت آمریکا بدون توجه به افکار عمومی در سطح جهان و نظر اعضای کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در تهران و بدون در نظر گرفتن اساسنامه‌های حقوق بشر در مجامع بین‌المللی به صورت یک‌جانبه دست به چنین اقدامی می‌زند.

حسینی غرب را دنباله‌رو اهداف آمریکا خواند و تصریح کرد: بر اساس تاریخ انقلاب اسلامی، از کشورهای سلطه‌گر غرب نباید انتظاری جز تحریم و اعمال سیاست‌های خصمانه داشت.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس، با بیان اینکه کشور باید برای مقابله با دور جدید تحریم‌ها آماده شود، تاکید کرد: ایران در این برهه از زمان باید با حفظ اتحاد و انسجام از در مسیر روشن اقتصاد مقاومتی که رهبر معظم انقلاب آن را تبیین فرموده، حرکت کند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول