اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه تشکل‌های نهاد رهبری دانشگاه‌های آزاد لرستان:

دولت آمریکا مسئول توهین به مقدسات اسلامی است

خبرگزاری فارس: تشکل‌های دانشجویی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد لرستان با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند: دولت آمریکا را مسئول توهین به مقدسات اسلامی می‌دانیم.

دولت آمریکا مسئول توهین به مقدسات اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، تشکل‌های دانشجویی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد لرستان در بیانیه ساخت فیلم موهن نسبت به پیامبر اکرم(ص) را محکوم و اعلام کردند: ما دانشجویان تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های آزاد لرستان همراه با مسلمانان جهان، تولید و پخش فیلم موهن ضد اسلامی توسط سام باسیل، فیلمساز اسرائیلی– آمریکایی در توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) را اقدامی غیر اخلاقی و نفرت‌انگیز می‌دانیم و آن را محکوم می‌کنیم.

این بیانیه افزوده است: سکوت مستمر دولت آمریکا در قبال این گونه اقدامات حاکی از عمق خیانت و اوج گستاخی حاکمان آمریکا و اسرائیل است و ما دانشجویان، دولت آمریکا را مسئول توهین به مقدسات اسلامی می‌دانیم.

تشکل‌های دانشجویی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد لرستان در این بیانیه خواهان برخورد جدی با عوامل خودفروخته سازنده فیلم شده و ادامه داده است: این‌ها باید بدانند که فرزندان روح الله که وارث خط و مشی الهی آن رادمرد بزرگ و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی هستند اجازه تعدی به مقدسات اسلامی خود را نمی‌دهند و خواب را از چشمان خبیث آنها ربوده و نقشه‌های آنها را نقش بر آب خواهند کرد.

در ادامه این بیانیه خاطرنشان شده است: ما دانشجویان قشر روشنفکر با درک صحیح از این جریانات تا آخر در راه اعتلای دین مبین اسلام ایستاده‌ایم و از برادرانمان در لیبی و مصر و سایر کشورهای اسلامی که به پاسداری از حریم مقدس نبوی (ص) به پا خاسته‌اند حمایت خود را اعلام می‌داریم.

انتهای پیام/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول