اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

هیچ عقل سلیمی حمایت آمریکا از آزادی بیان را باور نمی‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان با اشاره به انتشار فیلم موهن و توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) گفت: هیچ عقل سلیمی حمایت آمریکا از آزادی بیان را باور نمی‌کند.

هیچ عقل سلیمی حمایت آمریکا از آزادی بیان را باور نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان غلامحسین خسروی شامگاه سه‌شنبه در نشست شورای اداری شهرستان دشتستان اظهار داشت: دشمنان همواره از اسلام هراس داشته‌اند و با بهره‌گیری از شیوه‌های مختلف برای مقابله با این دین آسمانی تلاش کرده‌اند.

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: در ایام اخیر خیزش‌های اسلامی شکل خاصی پیدا کرده و عرصه را بر دنیای کفر و استکبار تنگ کرده و هر روز شاهد قیام ملت‌های مسلمان علیه یکی از دست‌نشاندگان و عمال دنیای استکبار هستیم و این امر خشم آنان را برانگیخته است.

خسروی بیان کرد: دشمنان اسلام و انسانیت در هر برهه‌ای از زمان با بهره‌گیری از شیوه‌ای خاص اقدام به آزار افکار عمومی مسلمانان و آزمایش ایشان می‌کنند و ما باید با بیداری و هوشیاری برنامه‌های دشمنان را شناسایی و با آنها به مقابله بپردازیم.

وی اضافه کرد: سابقه دنیای کفر و استکبار سرشار از اقدامات خبیثانه در عرصه‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی است و اخیرا تولید فیلم موهن به شخصیت تابناک پیامبر اکرم (ص) از اقداماتی است که دنیای استکبار برای مقابله با دین مبین و مکتب رهایی‌بخش اسلام پیش رو گرفته است.

این مسئول اذعان کرد: اگر این اقدامات زشت و ناپسند، 100 سال پیش انجام می‌شد، ممکن بود در پیشبرد اهداف و برنامه‌های شوم دنیای استکبار مؤثر بود ولی در شرایطی که خورشید تابناک اسلام در بلاد اسلامی و غیر اسلامی نورافشانی می‌کند، حرکات دنیای استکبار هیچ اثری ندارد و زمینه نفرت ملل مختلف از ایشان را به‌وجود می‌آورد.

فرماندار دشتستان با بیان اینکه امت اسلامی باید از این اقدام دشمنان بهره‌برداری کند عنوان کرد: جهان تشیع و تسنن امروز در کنار همدیگر قرار گرفته و با اتحاد علیه این اقدام موهن حرکت می‌کنند و جهت حرکت همه مسلمانان به سمت دنیای استکبار، آمریکا و صهیونیست است.

خسروی تصریح کرد: هیچ توجیهی برای آمریکا و دنیای استکبار وجود ندارد جز اینکه توجیه کنند که ما برای آزادی بیان نمی‌توانیم با عوامل تولید این فیلم برخورد کنیم.

وی با تاکید بر اینکه هیچ عقل سلیمی حمایت آمریکا از آزادی بیان را باور نمی‌کند، گفت: اگر در آمریکا و کشورهای غربی اندیشمند و اساتید دانشگاه یا نشریات جمله‌ای در ارتباط با داستان مجهول هولوکاست مطرح کنند و یک سطر در ارتباط با جنایات صهیونیست‌ها بنگارند محق مجازات هستند و باید با آنها برخورد شود اما کسی که به اعتقادات 1.5 میلیارد مسلمان جهان توهین کرده به دلیل آزادی بیان نمی‌توان با وی برخوردی انجام داد.

فرماندار دشتستان بیان کرد: دنیای استعمار که آمریکا را حکومتی دموکراتیک می‌داند در برابر این اقدام سکوت مرگبار کرده و در کمال تاسف شاهد آن هستیم که حاکمان دست‌نشانده کشورهای اسلامی منطقه در مقابل آمریکا سکوت کرده و علاوه بر اینکه هیچ اعتراضی نمی‌کنند کمک‌های دولت دست‌نشانده قطر برای تولید این فیلم آشکار می‌شود.

خسروی گفت: وزارت خارجه آمریکا به سفرای خود در کشورهای اسلامی اعلام کرده که اسناد محرمانه را از بین ببرند و سؤالی که با این اقدام در اذهان عمومی ایجاد می‌شود این است که این پرونده‌ها و اسناد حاوی چه مسائلی است که استکبار اینقدر از آن هراس دارد.

وی تصریح کرد: مطمئنا در سطر سطر این اسناد جنایات آمریکا آشکار می‌شود که دولت آمریکا از افشای این اسناد هراس دارد و آبروی آمریکا را تهدید می‌کند که دستور نابودی این اسناد را داده است.

انتهای پیام/آ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول