اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لردگان:

صدای خرد شدن استخوان‌های آمریکا به گوش می‎رسد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان لردگان گفت: حرکت توهین‌آمیز عوامل تولید فیلم موهن در راستای اهانت به ساحت پیامبر اکرم(ص) باعث اتحاد دنیای اسلام شده و ایران طلایه‌دار این حرکت بزرگ است.

صدای خرد شدن استخوان‌های آمریکا به گوش می‎رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی زاهدی بعد از ظهر امروز در نشست کارگروه تخصصی کمیته امور بانوان این شهرستان، اظهار داشت: آمریکا و اسرائیل با تهیه و انتشار فیلم موهن توهین به پیامبر اکرم(ص) سعی در مخدوش کردن چهره جهان اسلام دارند، این در حالی است که مسلمانان جهان با درک این واقعیت مانع از رسیدن آنها به اهداف استکباری می‎شوند.

وی در ادامه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی به نقش زنان در این دوران اشاره کرد و گفت: بانوان در جنگ تحمیلی دوشادوش مردان در برابر دشمن ایستادند و حماسه‌های بزرگی را خلق کردند.

زاهدی مردم لردگان را مردمی ولایتمدار توصیف کرد و افزود: نخستین کاروان پیاده استان که عازم جنگ‌های حق علیه باطل شد، کاروان پیاده این شهرستان بود که این موجب افتخار مردم شهرستان لردگان است.

فرماندار شهرستان لردگان با اشاره به حضور حماسی مردم این شهرستان در راهپیمایی جمعه گذشته، تصریح کرد: مردم این شهرستان با حضور در این راهپیمایی با فریاد و خروش خود حرکت استکباری ساخت فیلم موهن را محکوم کردند و بار دیگر مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام زدند.

زاهدی با بیان اینکه در حال حاضر صدای خرد شدن استخوان‌های آمریکا به گوش می‎رسد، اظهار داشت: این حرکت توهین‌آمیز باعث اتحاد دنیای اسلام شده و ایران طلایه‌دار این حرکت بزرگ است و این موضوع سرانجام به نابودی استکبار جهانی می‌انجامد.

وی در ادامه با تبریک ولادت حضرت معصومه(س)، نقش زنان را پس از پیروزی انقلاب اسلامی مهم و تأثیرگذار دانست و گفت: بانوان پیش از انقلاب اسلامی هیچگونه سهمی در مسائل مدیریتی کشور نداشتند، اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی و به ویژه در دوران دولت عدالت‌محور نهم و دهم توانستند نقش مهمی در رأس مدیریت کلان کشور ایفا کنند.

زاهدی با بیان اینکه در راستای اشتغال بانوان گام‌های خوبی در این شهرستان برداشته شده است، تصریح کرد: در این راستا، تعاونی‌‎هایی در حوزه بانوان تشکیل شده و اعتبارات خوبی جذب این تعاونی‌ها شده است.

وی سهم بانوان در توسعه مشاغل خانگی را بسیار بالا اعلام کرد و گفت: بانوان این شهرستان طی سال‌های 90 و 91 در جذب مشاغل خانگی سهم بسزایی داشته‌اند.

فرماندار شهرستان لردگان توسعه کشاورزی را از جمله سیاست‌های مهم دولت در اشتغالزایی دانست و افزود: بانوان می‎توانند در زمینه‌هایی که امکان فعالیت در آن را دارند با دریافت تسهیلات کم بهره و بلندمدت از این فرصت استثنایی استفاده کنند.

زاهدی به نقش زنان این شهرستان در توسعه فعالیت‌های ورزشی اشاره کرد و گفت: تیم فوتسال بانوان این شهرستان در لیگ دسته دوم کشور فعالیت دارد و تاکنون عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داده است.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول