اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس:

اهانت آمریکا به پیامبر (ص) موجب تقویت موج بیداری اسلامی شد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اهانت دشمنان به پیامبر (ص) سبب تقویت بیداری اسلامی شد، گفت: دشمنان با اقدام خود سبب تقویت بیداری اسلامی شدند و این لطف الهی است.

اهانت آمریکا به پیامبر (ص) موجب تقویت موج بیداری اسلامی شد

فاطمه رهبر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران ضمن محکوم کردن اقدام صهیونیستی – آمریکایی و انتشار فیلم موهن علیه پیامبر گرامی اسلام (ص) اظهار داشت: این اقدام آنها در پی بیداری‌های اسلامی اخیر منطقه است چرا که برخی از آنها به پیروزی رسیده و سایر کشورهای اسلامی نیز در آستانه پیروزی قرار دارند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: برگزاری باشکوه شانزدهمین دوره اجلاس سران کشورهای غیرمتعهد در جمهوری اسلامی ایران را داشتیم و از طرفی هم شاهد جنایات صهیونیست‌ها در کشورهای ضعیف بودیم که این اقدام در چنین مرحله‌ای صورت گرفت و می‌خواست جلب توجه کند.

وی در ادامه یادآور شد: این فیلم با همکاری اسرائیل ساخته شده و در پی آن مردم کشورهای اسلامی و همه آزادی‌خواهان دنیا برخلاف تصور دشمنان اعتراضات گسترده‌ای را تشکیل و به ساخت این فیلم موهن علیه پیامبر گرامی اسلام (ص) اعتراض کردند.

رهبر با اشاره به اینکه این اقدام دشمنان باعث تقویت موج بیداری اسلامی شد، عنوان کرد: برخلاف نظر کلینتون، این فیلم به‌طور کامل متعلق به آمریکا است و مسئولان آمریکایی در ساخته شدن آن نقش به‌سزایی دارند اما آنها باید بدانند که انتشار این فیلم موجب تقویت بیداری اسلامی کشورهای منطقه شد.

سازمان کنفرانس اسلامی عاملان این جنایت را مجازات کند

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی ضمن درخواست از مسئولان برای مقابله با این جنایت بیان داشت: ما خواستار تسریع در مجازات عاملان این اقدام غیرقانونی هستیم و از تشکل‌هایی نظیر سازمان کنفرانس اسلامی درخواست داریم که ضمن صدور بیانیه‌های متعدد، مجازات عاملان این اقدام غیرمنطقی را دستور کار خود قرار دهند و این موضوع را تا جایی که می‌شود، پیگیری کنند.

وی در ارتباط با تعطیلی سفارت کانادا در جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: جمله معروفی مبنی بر «عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد» وجود دارد و طبق فرموده خداوند در قرآن کریم «کسانی که با خدا و احکام الهی جنگ کنند، متضرر می‌شوند» و ما نیز با کمی دقت متوجه متضرر شدن کانادا می‌شویم که این خود از برکات الهی است.

33 سال پیش با پائین کشیدن پرچم آمریکا استقلال یافتیم

رهبر با اشاره به سوزاندن پرچم آمریکا و برافراشتن پرچم «لا اله الا الله» کشورهای مختلف تأکید کرد: ملت ایران 33 سال پیش پرچم آمریکا را از بالای سفارت این کشور پائین کشیدند و ضرر که نکردند هیچ، بلکه پیروز هم شدند و همان‌طور که امروزه می‌بینید ایران موفقیت‌های زیادی را کسب می‌کند و به کشوری مستقل تبدیل شده است.

زنده شدن جریان بیداری اسلامی در اروپا

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه ابراز داشت: اعتراضات جهت اهانت به پیامبر گرامی و مکرم اسلام (ص) فقط در کشورهای منطقه و اسلامی نیست، بلکه هم‌اکنون مسلمانان کشورهای لندن و بلژیک نیز قیام کرده‌اند و می‌خواهند حرف خود را به گوش جهانیان برسانند.

آمریکا دگر آن هیبت کاذب را ندارد

وی با اشاره به اینکه آمریکا دیگر آن هیبت کاذب را ندارد، اضافه کرد: طبق اخبار منتشر شده، آمریکا مجددا نیروهای خود را در چندین کشور مستقر کرده تا بار دیگر قدرت را در دست بگیرد، اما باید بگویم که آنها اشتباه فکر کرده‌اند و دیگر هیچ کشوری از آنها نمی‌ترسد و این از الطاف الهی است.

رهبر در پایان خاطرنشان کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در مجالس و دیدارهای متعدد، در یک پیچش تاریخی و بزرگ قرار داریم و من نیز امیدوارم که این پیچ تاریخی به‌نفع مسلمانان تمام شود.

انتهای پیام/ب۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول