اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادداشت

ردپای تفکر "آمریکایی-اسرائیلی" تخریب باورها و اعتقادات مسلمانان در اهانت به پیامبر اسلام است

خبرگزاری فارس: ردپای تفکر "آمریکایی-اسرائیلی" در تخریب باورها و اعتقادات مسلمانان در تولید آثار موهن و اهانت‌آمیز به پیامبر بزرگ جهان بشریت حضرت محمد(ص) دیده می‌شود.

ردپای تفکر "آمریکایی-اسرائیلی" تخریب باورها و اعتقادات مسلمانان در اهانت به پیامبر اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، هنوز فتوای تاریخی و ارزشمند امام راحل مبنی بر قتل سلمان رشدی نویسنده کتاب سراسر توهین و کذب آیات شیطانی علیه پیامبر اسلام و جهان بشریت حضرت محمد(ص)، از حافظه جهانیان پاک نشده است که هجمه شدید توهین و گستاخی به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) در دنیای غرب به امری عادی و روزمره برای اروپائیان تبدیل شده است.

بعد از اهانت بی‌شرمانه و غیرانسانی دنیای غرب با ساخت فیلم آمریکایی ـ اسرائیلی موهن، غیرواقعی و غیرانسانی علیه پیامبر بزرگ عالم بشریت حضرت محمد(ص)، بار دیگر اهانت به آخرین فرستاده خداوند در قالب کاریکاتورهای اهانت‌آمیز در یکی از مجلات فرانسوی قلب و آلام مسلمانان را به درد آورد و نشان داد که توهین به ساحت مقدس پیامبر(ص) با هدفی از قبل طراحی شده صورت می‌گیرد.

این‌بار "شارلی هبدو"، مجله فرانسوی به بهانه آزادی بیان ادامه‌دهنده سریال توهین به پیامبر اسلام(ص) شده است، این نشریه سابقه انتشار کاریکاتور علیه مسلمانان در سال گذشته را نیز در پرونده کاری خود دارد.

اعلامیه وزارت امور خارجه فرانسه مبنی بر تعطیلی سفارتخانه‌ها و مدارس خود، جمعه آینده در 20 کشور جهان از بیم اعتراض شدید مسلمانان و بروز خشونت، نشان‌دهنده اصرار دنیای غرب و هدفمند بودن اقدامات غیرانسانی و اهانت‌آمیز علیه اعتقادات و باورهای دینی و مذهبی مسلمانان است.

امروز دنیای غرب و استکبار با درک و شناسایی قدرت و عظمت مسلمانان به این نتیجه رسیده است که اعتقادات و باورهای دینی مسلمانان و اعتقاد واحد به شخصیت الهی و مقدس پیامبر اسلام(ص) سبب گسترش روزافزون و تحکیم اسلام شده است به همین دلیل پروژه تضعیف اسلام را در قالب حمله، توهین و جسارت به پیامبر اسلام(ص) طراحی کرده است.

انتشار کتاب آیات شیطانی توسط سلمان رشدی، انتشار کاریکاتورهای اهانت‌‌آمیز توسط کاریکاتوریست هلندی، ساخت فیلم آمریکایی-اسرائیلی موهن علیه پیامبر اسلام(ص) و انتشار کاریکاتورهای اهانت‌آمیز توسط مجله فرانسوی از جمله اقدامات هدفمند دنیای غرب در راستای تخریب باورها و اعتقادات ریشه‌ای مسلمانان است.

پافشاری در تولید آثار اهانت‌آمیز به پیامبر اسلام و جهان بشریت و عدم توجه به اعتراضات گسترده مسلمانان در سراسر جهان، توسط دنیای غرب قابل تأمل و نگران‌کننده است.

حمله به مرکز و اساس باورهای دینی مسلمانان پیامبر بزرگ اسلام و جهان بشریت حضرت محمد(ص) و تخریب و ایجاد شائبه علیه شخصیت الهی و مقدس ایشان، مهم‌ترین هدف دنیای غرب در راه‌اندازی جنگ‌های صلیبی نرم در سال‌های اخیر علیه مسلمانان است.

با دقت و بررسی در سریال توهین و گستاخی علیه پیامبر اسلام(ص) می‌توان ردپای اندیشه و تفکر "آمریکایی-صهیونیستی" تخریب باورها و اعتقادات اسلامی نسل جوان دنیای اسلام را مشاهده کرد.

---------------------------------

یادداشت از کوروش رضائی

---------------------------------

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول