اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ثلاث‌باباجانی:

ردپای آمریکا و صهیونیسم در هر جنایتی وجود دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار ثلاث‌باباجانی گفت: در دنیای اسلام در هر جنایت و توطئه ردپایی از آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل وجود دارد.

ردپای آمریکا و صهیونیسم در هر جنایتی وجود دارد

رستگار یوسفی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، ضمن محکوم کردن فیلم توهین‌آمیز رسول‌الله اظهار کرد: در دنیای اسلام در هر جنایت و توطئه ردپایی از آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل وجود دارد.

یوسفی ادامه داد: این دروغ محض است که فیلمی در کشوری ساخته شود و سران آن کشور از وجود آن اظهار بی‌اطلاعی کنند.

وی تصریح کرد: فیلم موهن به ساحت مقدس رسول‌الله در آمریکا ساخته شد کشوری که ادعا دارد از همه چیز دنیا خبر دارد و می‌داند کدام کشور سلاح هسته‌ای دارد کدام کشور ندارد پس این کذب است که از ساخت فیلم در کشورش بی‌اطلاع باشد.

فرماندار ثلاث‌بابا‌جانی با اشاره به توجیه آزادی بیان در ساخت این فیلم توهین‌آمیز خاطرنشان کرد: چرا نباید آزادی بیان درباره افغانستان، عراق و تجاوز به کشورهای اسلامی توسط استکبار جهانی داشت چرا توهین به مقدسات مسلمانان را قالب آزادی بیان و پیشرفت عنوان می‌کنند.

وی افزود: این آزادی بیان توطئه جدید آمریکا و صهیونیسم برای از بین بردن وحدت مسلمانان است اما بار دیگر با خواری و ذلت شکست خوردند و حق پیروز شد.

یوسفی با بیان اینکه دنیای اسلام امروز خطر صهیونیسم را درک کرده است گفت: صهیونیسم دشمن دیرینه اسلام است هیچ مسلمانی نباید در توهین به ساحت مقدس رسول‌الله ساکت باشد، این سکوت ننگ است.

وی ادامه داد: آمریکا و اسرائیل از خروش مسلمانان به وحشت آمده‌اند و به طراحی برنامه‌های جدیدی می‌خواهند خود را بی‌گناه جلوه دهند اما امت مسلمان با بصیرت دینی جلو می‌رود و باطل را نابود خواهد کرد.

فرماندار ثلاث‌بابا‌جانی در پایان گفت: ملت همیشه در صحنه ایران گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند و با حضور با شکوه خود در راهپیمایی روز جمعه بار دیگر دفاع از اسلام را با جان و دل به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول