اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان:

صنعت فیلم‏سازی آمریکا در اختیار رژیم صهیونیستی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به ساخت فیلم موهن آمریکایی در توهین به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) گفت: صنعت فیلم‏سازی و تکنولوژی ساخت و پخش فیلم در آمریکا تحت سلطه و فرمان عوامل صهیونیستی است.

صنعت فیلم‏سازی آمریکا در اختیار رژیم صهیونیستی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‏الاسلام علی شکری ظهر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران در شاهرود، با اشاره به اینکه یکی از شیوه‏های مهم تبلیغ در دنیای امروز استفاده از رسانه‏های تصویری به خصوص ساخت فیلم است، اظهار داشت: صنعت فیلم‏سازی و تکنولوژی ساخت و پخش فیلم در آمریکا تحت سلطه و فرمان عوامل صهیونیستی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان ساخت و پخش فیلم توهین‏آمیز به ساحت پیامبر مکرم اسلام(ص) را کار لابی صهیونیست‏های افراطی در آمریکا دانست و افزود: این اقدام وقیحانه، حاکی از استیصال آنان از برگزاری موفقیت‏آمیز اجلاس سران غیرمتعهدها در تهران است.

شکری تصریح کرد: اکنون که صهیونیست‏ها، در نظام سیاسی بین‏الملل در ضعف و خواری به سر می‏برند، با این اقدام می‏خواهند توجه دنیا را از بیداری اسلامی در خاورمیانه و شمال آفریقا و موفقیت‏های جمهوری اسلامی در عرصه بین‏المللی به سوی دیگری منحرف سازند.

وی خاطرنشان کرد: آنان ابزار و قدرت هنر را در مقابله با جهان اسلام به کار گرفته و می‏خواهند از این طریق، انتقام شکست‏های خود را در عرصه بین‏الملل از مسلمانان و جهان اسلام بگیرند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با یادآوری اینکه دشمن از جهانی شدن اسلام و فراگیر شدن بیداری اسلامی و جنبش‏های عدالت‏خواهی در کشورهای اروپایی و آمریکا ترس و واهمه دارد، اظهار داشت: به همین دلیل است که دشمن با تمام قوا تلاش می‏کند تا با این گونه اقدامات مذبوحانه و توهین‏آمیز، اذهان جامعه جهانی را درگیر اختلافات مذهبی و قومی کند.

شکری ابراز داشت: دشمنان اسلام مقاصد شوم و نقشه‏های پلیدی در سر دارند که با هوشیاری و بیداری مسلمانان در سراسر جهان و ممالک اسلامی به حول و قوه الهی خنثی و بازگشت آن نقشه‏ها به سوی خود آنان خواهد بود.

وی آنچه را که امروز دولت‏مردان آمریکا تحت لوای آزادی بیان مطرح کرده و می‏گویند ما نمی‏توانیم جلوی این‏گونه اقدامات را بگیریم، خود نوعی حمایت و پشتیبانی از این جریان معرفی و تاکید کرد: این منطق مورد پذیرش هیچ کس نیست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: همه بین آزادی بیان و توهین به مقدس‏ترین اشخاص نظام آفرینش تفاوت قائل هستند و همه جا با کسانی که به این اشخاص توهین کند، برخورد و نسبت به مجازات آنان اقدام می‏کنند.

شکری تاکید کرد: این چه حکومتی است که نمی‏تواند قانون را در کشور خود اجرا کند و مدعی دفاع از حقوق بشر است؛ تاکنون آمریکا از کدام حقوق بشر دفاع کرده است؟

وی این اقدام که از سوی لابی صهیونیست‏ها صورت پذیرفته را دارای پیام برای کشورهای اسلامی و مسلمانان جهان دانست و عنوان کرد: مسلمانان آگاه باشند آمریکا و استکبار جهانی نه تنها خیرخواه مسلمانان و کشورهایشان نیست بلکه دشمن آنان و دشمن اعتقادات و مقدسات مسلمانان هست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان این اقدام فیلم‏ساز آمریکایی را موجب استحکام و پیوند مسلمانان با فرق و نحله‏های مختلف شمرد و افزود: این چنین حرکاتی نه تنها باعث ایجاد تفرقه و دشمنی میان مسلمانان نمی‏شود بلکه آنها را به سوی وحدت و یکپارچگی مقابل توطئه‏های استبدادی دشمن هدایت می‏کند و در نهایت به بیداری اسلامی و گسترش اسلام و جهان شمولی آن منتهی خواهد شد.

شکری یکی از راه‏های مقابله با این گونه اقدامات وقیحانه را که وظیفه یکایک مسلمانان در سراسر جهان است، ابتدا انزجار باطنی معرفی و بیان کرد: بعد از انزجار باطنی و درونی نوبت به انزجار لسانی و اعتراض از هر طریق ممکن اعلام می‏رسد، همان گونه که مسلمانان در سراسر جهان این روند را به خوبی نشان دادند.

وی تاکید کرد: شخص یا اشخاصی که تولیدکننده و پدیدآورنده این فیلم موهن و سخیف هستند باید به سزای اعمالشان برسند و حکم الهی در مورد آنان ساری و جاری شود.

انتهای پیام/ع10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول