اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری بوشهر:

فعالان فرهنگی آمریکا در برابر عظمت مسلمانان چیزی برای گفتن ندارند

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری بوشهر گفت: فعالان فرهنگی و سیاسی و تبلیغاتی آمریکا و صهیونیست‌ها در برابر عظمت و قدرت مسلمان جهان چیزی برای گفتن ندارند.

فعالان فرهنگی آمریکا در برابر عظمت مسلمانان چیزی برای گفتن ندارند

به  گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر سید محمدحسین سیدزاده ظهر امروز در نشستی با هنرمندان حوزه هنری گفت: جنگ نرم سال‌هاست که آغاز شده و امروز فرومایگی انسان‌ها و حقارت توهین‌کنندگان به وضوح مشاهده می‌شود، فعالان فرهنگی و سیاسی و تبلیغاتی آمریکا و صهیونیست‌ها در برابر عظمت و قدرت مسلمان جهان چیزی برای گفتن ندارند و سعی می‌کنند از طریق جنگ نرم و تولید فیلم‌های موهن خود به مقابله با دین مبین اسلام بپردازند.

سیدزاده تصریح  کرد: حرمت و قداست خاص پیامبر گرامی اسلام حضرت محمدمصطفی (ص) در طول تاریخ به عنوان شخصیتی نمونه و بی‌بدیل نقشی ارزنده در جامع بشری داشته و بر همین اساس است که غربی‌ها و صهیونیست‌ها هر از چند گاهی به پیامبر گرامی اسلام حمله می‌کنند که با خیال خام خود اسلام را خدشه‌دار کنند.

رئیس حوزه هنری بوشهر ضمن محکوم کردن تولید فیلم موهن و ضد اسلامی صهیونیست‌ها بر هوشیاری جامع هنری در مقابله با این گونه توطئه‌ها تاکید کرد.

سیدزاده در پایان گفت: این عناصر بدانند که با این گونه اقدامات و توطئه‌های ضد اسلامی و انسانی که منجر به جریحه شدن مسلمانان جهان می‌شود زمان اضمحلال خود را سرعت می‌بخشند. 

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول