اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ثارالله کرمان:

مخالفت آمریکا با جمهوری اسلامی ترس از اسلام است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ثارالله استان ‌کرمان گفت: دلیل اختلاف آمریکا و صهیونیسم با جمهوری اسلامی ترس از اسلام است، آنها می‌دانند ملت ایران به اهداف الهی خود رسیده و جایگاه آنها در جهان کم‌رنگ می‌شود.

مخالفت آمریکا با جمهوری اسلامی ترس از اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، سردار روح‌الله نوری صبح امروز در صبح‌گاه مشترک در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بافت اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بی‌نظیر، مدیر و مدبر است و این انقلاب همچنان با تدابیر و درایت معظم‌له پا برجا و ماندگار است.

وی افزود: دلیل اختلاف آمریکا و صهیونیست‌ها با جمهوری اسلامی ترس از اسلام است و می‌دانند ملت ایران به اهداف الهی خود می‌رسد و جایگاه آنان در جهان کم‌رنگ می‌شود.

نوری گفت: جنگ عراق با کشور ایران از ابتدای دفاع مقدس شروع نشد، بلکه از پیروزی انقلاب اسلامی و پس از روی کار آمدن صدام ملعون شروع شد.

وی اذعان داشت: صدام از همان ابتدا و قبل از شروع جنگ تحمیلی و طی برنامه‌ای مدون به مرزهای ما حمله کرد و پادگان‌های ایران را غارت می‌کرد.

نوری بیان داشت: پس از اینکه به صورت یک‌طرفه صدام قرارداد بین ایران عراق را باطل کرد به سئوال خبرنگاران که «جواب ایرانیان را چه می‌دهی»،  گفت «من جواب ایرانیان را در پایتخت کشورشان می‌دهم»، یعنی او می‌خواست تمام سرزمین ایران را بگیرد و به پایتخت برسد.

وی عنوان کرد: صدام نمی‌دانست مردم ما همان مردمی هستند که حکومت 2 هزار و 500 ساله شاهنشاهی را از عرش به فرش ‌کشیدند.

نوری تصریح کرد: صدام ارتباطات خود را با غرب و آمریکا تقویت کرده بود در این شرایط که صدام هر لحظه قوی‌تر می‌شد، اختلافات داخلی در کشور به اوج رسیده بود، اما با توکل بر خدا و تدابیر امام خمینی (ره) این حیله و مکر‌ها به خودشان بازگشت.

در این آیین رستم سلجوقی فرمانده سپاه بافت گفت: امروزه کسانی که مدافع صدام بودند و از آن ملعون دفاع می‌کردند، یک به یک پایین کشیده می‌شوند و می‌دانیم بهار آزادی در حال نزدیک شدن است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول