اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

توهین به پیامبر اکرم یک طرح صهیونیستی با اجرای آمریکا است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) یک طرح صهیونیستی است که آمریکا آن را عملی کرد.

توهین به پیامبر اکرم یک طرح صهیونیستی با اجرای آمریکا است

حجت‌الاسلام علی دشتکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: از بین بردن انقلاب اسلامی ایران بزرگ‌ترین هدف دشمنان است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان از صده‌های گذشته در بین مسلمانان و غیرمسلمانان مدیریت دین اسلام را یک مدیریت ناکارآمد تبلیغ کرده‌اند، خاطرنشان کرد: این مسئله را صهیونیست‌ به صورت جدی در جوامع مختلف القاء کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه دین اسلام مخالف بی‌عدالتی و تبعیض است، اضافه کرد: محور کار استکبار و استعمار بی‌عدالتی است.

وی با تاکید بر اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) و با پشتیبانی ملت یک حکومت دینی و اسلامی در کشور ایجاد شده است، تصریح کرد: دشمنان از پیشرفت این انقلاب بزرگ اسلامی و مردمی نگران هستند.

دشتکی با بیان اینکه استکبار و صهیونیسم می‌دانستند که اگر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیشرفت کند، طرح‌ها و اعمال آنها زیر سؤال رفته و از حقایق زیادی پرده‌برداری می‌شود، ادامه داد: با توطئه‌های مختلفی از جمله جنگ تحمیلی عراق علیه ایران و تهاجمات فرهنگی سعی دارند از این پیشرفت‌ها جلوگیری کنند.

وی با اشاره به اینکه استکبار و صهیونیست با نقشه‌ها و توطئه‌های شوم خود تاکنون نتوانسته‌اند به اهداف خود برسند، یادآور شد: درخشش اسلام و محتوای آن و پیشتازبودن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به همه جهانیان ثابت شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه درخشش و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران برای دشمنان از جمله صهیونیست و عمله آن آمریکا غیرقابل تحمل است، تصریح کرد: آنها با ساخت فیلم و توهین علیه پیامبر اکرم (ص) درصدد ایجاد یک حرکت غیر منطقی در جهان هستند.

وی با اشاره به اینکه هدف استکبار جهانی از ساخت فیلمی علیه پیامبر اکرم (ص) بر هم زدن افکار جهان اسلام است، یادآور شد: متاسفانه آنها از استدلال منطقی جهان اسلام غافل هستند و با رفتارهای غیرمنطقی و غیر انسانی خود در مقابل دین اسلام و منطق‌های آن عاجز شده‌اند.

دشتکی با بیان اینکه دشمنان کمبود خود در مقابل اسلام را با جنون جبران می‌کنند، ادامه داد: این در حالی است که مقام معظم رهبری همه امور را از قبل رصد و جامعه اسلامی را نسبت به این موضوعات آگاه ساخته‌اند.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری همواره خطرهای دشمنان را از پیش تذکر داده و موضوعات را تبیین و تفسیر می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه ساخت فیلم توهین به پیامبر اکرم (ص) توطئه بزرگی است که توسط صهیونیست‌ها طراحی و توسط استکبار جهانی عملی شده است، تصریح کرد: این اقدام سبب شده است آنها یک گام دیگر علیه خود بردارند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر حرکت منطقی و فریاد به حق مسلمانان وحشت زیادی را بر جان استکبار و صهیونیست ‌انداخته است، اضافه کرد: آنها به اشتباه خود پی برده‌اند.

دشتکی با بیان اینکه نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان باعث نابودی آنها نمی‌شود، ادامه داد: اما اگر از ظلم و جور دست برندارند، همچنان دچار اشتباه می‌شوند.

وی تاکید کرد: اشتباهات استکبار جهانی و صهیونیست مقدمه بزرگی برای نابودی آنها به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول