اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی مرکز تحقیقات رایانه‌ای قائمیه اصفهان صورت گرفت

انتشار بیش از 300 کتاب و مقاله دیجیتالی در واکنش به فیلم موهن آمریکایی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل مرکز تحقیقات رایانه قائمیه اصفهان گفت: مرکز تحقیقات رایانه‌ای قائمیه اصفهان با انتشار بیش از 300 کتاب و مقاله در فضای اینترنت نسبت به فیلم موهن آمریکایی واکنش نشان داد.

انتشار بیش از 300 کتاب و مقاله دیجیتالی در واکنش به فیلم موهن آمریکایی

حجت‌‌الاسلام سید مجید نبوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، اظهار کرد: مرکز تحقیقات رایانه‌ای قائمیه اصفهان اهانت بزرگ نسبت به حضرت محمد (ص‌) را محکوم کرد.

وی ادامه داد: این مرکز در واکنشی نسبت به این کار نفرت‌انگیز آمریکا و صهیونیست اقدام به تولید و انتشار بیش از 300 کتاب و مقاله دیجیتالی در مورد حضرت محمد (ص) در فضای مجازی کرده است.

مدیرعامل مرکز تحقیقات رایانه قائمیه اصفهان تاکید کرد: این کتاب‌ها و مقالات به زبان فارسی و عربی با پنج فرمت به نام‌هایpdf ، java android ، txt  epub است.

وی با بیان اینکه این کتاب‌ها و مقالات قابل استفاده و نصب بر روی رایانه، انواع گوشی‌های تلفن همراه و انواع تبلت‌ها است، اضافه کرد: این فایل‌ها را می‌توان با مراجعه به سایت مرکز به نشانی www.ghaemiyeh.com دریافت و به صورت رایگان نصب کرد.

نبوی ادامه داد: کتب و مقالاتی از جمله الاحتفال بذکری مولد النبی، احمد موعود انجیل، اخلاق النبی، سامی بن حسن خضرة، از بعثت تا ولادت، از قدس تا کعبه، از هجرت تا رحلت، از همان راه که رسول خدا از مدینه به تبوک رفت، اسری بدر، اقرباء رسول الله، انقلاب تکاملی، الانوار فی مولد النبی محمد، نخستین نماز بعد از بعثت پیامبر به جماعت برگزار شد و آمنه مادر خورشید قابل مشاهده است.

وی اضافه کرد: آداب تشرف به محضر پیامبر اکرم، آئین نیاکان پیامبر اسلام، با پیامبر در ساحت عشق و محبت، با پیامبر در آخرین ساعات حیات، با رسول خدا در سایه قرآن و برخوردهای مسالمت‌آمیز پیامبر با یهود و کتاب‌های دیگر است که در کل 262 عنوان است.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول