اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ائمه جمعه استان کرمان:

کشورهای اسلامی به آمریکا و صهیونیسم نفت نفروشند

خبرگزاری فارس: ائمه جمعه استان کرمان گفت: از سران کشورهای اسلامی تقاضا شده تا مراودات و ارتباطات خود را با جنایت‌کاران قطع و از فروش نفت و گاز به آنها خودداری کنند.

کشورهای اسلامی به آمریکا و صهیونیسم نفت نفروشند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، در بیانیه پایانی گردهمایی ائمه جمعه استان کرمان در شهرستان کوهبنان با تقدیر از حضور مردم شریف استان کرمان در راهپیمایی ضدصهیونیستی در محکومیت هتک حرمت پیامبر اکرم (ص) آمده است: ما ائمه جمعه استان کرمان ساخت و پخش فیلم بسیار موهن و سخیف صهیونیستی و آمریکایی که برای اختلاف میان مسلمانان و انحراف در بیداری اسلامی و توهین به پیامبر عظیم‌الشان اسلام محمد مصطفی (ص) خیرخواه، مهربان، نجات دهنده و هدایت‌بخش بشریت به درستی، راستی، پاکی و عدالت است، محکوم می‌کنیم.

این بیانیه می‌افزاید: ما خواهان اشد مجازات برای سازندگان و پخش کنندگان این فیلم موهن هستیم و از مسلمانان غیور انتظار داریم نسبت به اظهار برائت، تنفر، تعقیب و پیگیری مجازات عاملان و حمایت کنندگان قدم بردارند تا در پیشگاه الهی ماجور باشند.

در این بیانیه از همه مسلمانان و مستضعفان سراسر جهان درخواست شده تمام تولیدات رژیم ضد بشری صهیونیستی و‌ آمریکایی را تحریم و از خرید آنها خودداری کنند.

همچنین از سران کشورهای اسلامی تقاضا شده تا مراودات و ارتباطات خود را با این جنایتکاران قطع و از فروش نفت و گاز به آنها خودداری کنند.

ائمه جمعه استان کرمان در این بیانیه تنفر خود را از مفتی عربستان سعودی اعلام و‌ تصریح کرده‌اند: این مفتی عربستان به جای اینکه از پیامبر اکرم (ص) حمایت و تولید و پخش کنندگان این فیلم موهن را محکوم کند به حمایت از منافع استکبار جهانی آمریکا فتوا می‌دهد که این فتوا غیر مشروع، ضد اسلام و ضد رسول خدا (ص) است.

در این بیانیه آمده است: از همه مسئولان خدمتگزار به ویژه مسئولان استان کرمان، استاندار، مدیران کل، فرمانداران، رؤسای ادارات و نهادها تشکر کرده و از آنها درخواست داریم با توجه به نصب‌العین قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری با وحدت و همدلی تلاش کار مخلصانه خود را مضاعف و به مهم‌ترین گره کار مردم شریف که ایجاد اشتغال و حمایت از تولیدات داخلی و ملی است، اهتمام ویژه داشته باشند.

این بیانیه می‌افزاید: دشمنان اسلام تمام همت خود را در تنگنا قرار دادن مردم ایران اسلام معطوف کردند، لذا از مسئولان درخواست داریم با جدیت تمام به حمایت از مردم برخاسته و با نظارت جدی گرانی‌های افسار گسیخته را مهار و متخلفان را مجازات کنند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول