اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس‌کل دادگستری خراسان رضوی:

اقدام موهن آمریکایی‌ها به سبب انحراف اذهان عمومی از مسائل مهم جهان است

خبرگزاری فارس: رئیس‌کل دادگستری خراسان رضوی گفت: آمریکا و صهیونیست‌ها در نهایت درماندگی، با اقدام به چنین رفتارهایی به دنبال منحرف کردن اذهان و افکار عمومی از مسائل مهم روز جهان هستند که البته به شکست مواجه شدند.

اقدام موهن آمریکایی‌ها به سبب انحراف اذهان عمومی از مسائل مهم جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام سیدحسن شریعتی عصر امروز در جلسه شورای معاونان دادگستری خراسان رضوی، اظهار کرد: اراده خداوند بر سربلندی و نصرت اسلام و مسلمین است و تلاش‌های موهن غرب علیه مسلمانان محکوم به شکست است.

وی با اشاره به پخش فیلم موهن و توهین‌آمیز به ساحت پیامبر عظیم‌الشان اسلامی افزود: این فیلم که در آمریکا تولید و به نمایش گذارده شد نشان‌دهنده عمق کینه و ترس مستکبران از اسلام است.

وی افزود: همزمان با گسترش موج اعتراضات مسلمانان جهان، دولت آمریکا به بهانه آزادی بیان حاضر به عذرخواهی از مردم نشده و این نکته خشم بیشتر حتی غیر مسلمانان را نیز برانگیخته است.

شریعتی با اشاره به سیاست‌های اسلام ستیزانه آمریکا و غریبانه به‌ویژه در سال‌های اخیر گفت: آمریکا و صهیونیست‌ها در نهایت درماندگی، با اقدام به چنین رفتارهایی به دنبال منحرف‌کردن اذهان و افکار عمومی از مسائل مهم روز جهان هستند که البته به شکست مواجه شدند.

رئیس شورای قضایی خراسان رضوی با اشاره به سابقه تاریخی اینگونه توهین ها به ساحت دین مقدس اسلام گفت: مسلمین می‌دانند که دست صهیونیسم و امریکا پشت این قضیه است به همین دلیل امریکاییها و صهیونیست‌ها را متهم اول این اقدام جنایتکارانه و موهن می‌دانند.

وی با اشاره به سخنان وزیر امور خارجه آمریکا در ارتباط با این فیلم گفت: وزیر امور خارجه آمریکا خود در تعبیری محتویات این فیلم را موهن می‌داند و این نشان‌دهنده علم آنها به این اهانت و جسارت آشکار است، اما آنها نمی‌دانند که مشیت خداوند متعال بر این قرار گرفته است که کید کفار را به خود بر خواهد گرداند و دین اسلام را در سرتاسر زمین نشر می‌دهد.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول