اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان عمومی و انقلاب زنجان:

سخنرانی رهبری در اجلاس غیرمتعهدها سبب بیداری جهانی می‌شود

خبرگزاری فارس: دادستان عمومی و انقلاب زنجان گفت: سخنرانی مقام معظم رهبری در اجلاس غیر متعهدها سبب بیداری جهانی می‌شود.

سخنرانی رهبری در اجلاس غیرمتعهدها سبب بیداری جهانی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام حسن مظفری ظهر امروز در جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال در امور اراضی و منابع طبیعی استان زنجان اظهار داشت: سخنرانی مقام معظم رهبری در اجلاس غیر متعهدها اشک شوق همه را برانگیخته بود.

وی با اشاره به اینکه حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجلاس غیرمتعهدها و سخنرانی ایشان در این نشست سبب ایجاد بیداری جهانی در آینده‌ای نزدیک می‌شود، خاطرنشان کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران سبب بیداری اسلامی بسیاری از کشورها شده است.

دادستان عمومی و انقلاب زنجان با بیان اینکه باید مسئولان به وظایفی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای آنها تعیین کرده است به خوبی عمل کنند، اضافه کرد: عمل به مسئولیت‌ها سبب پویاتر شدن انقلاب اسلامی نسبت به گذشته می‌شود و به تبع آن سخنان با ارزش مقام معظم رهبری بر سایر کشورها تاثیر می‌گذارد و موج بیداری همه جهان را فرامی‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه اگر در انجام امور سهل‌انگاری کنیم نظام مقدس جمهوری اسلامی زیر سؤال می‌رود، تصریح کرد: نباید در کارها و برنامه‌های خود سستی کنیم.

حجت‌الاسلام مظفری در ادامه سخنان خود با اشاره به واگذاری یک زمین 200 هکتاری از اراضی روستای سارمساق‌لو برای تولید گل‌ رز به یک فردی اظهار داشت: این زمین بدون بررسی سوابق فرد متقاضی به وی واگذار شده است و این در حالی است که به طرح مذکور 200 لیتر در ثانیه آب اختصاص یافته است.

وی با تاکید بر اینکه هدف فرد متقاضی از دریافت 200 هکتار زمین، کشت گل‌ رز نیست، یادآور شد: هدف او دریافت تسهیلات و زمین است و پس از چند سال از عدم صرفه اقتصادی طرح سخن می‌گوید.

دادستان عمومی و انقلاب زنجان با بیان اینکه با بررسی‌های صورت گرفته فرد متقاضی قبلا زمینی را در استان‌های قم، آذربایجان‌شرقی و مرکزی دریافت کرده است، خاطرنشان کرد: وی این زمین‌‌ها را بدون استفاده گذاشته است.

وی با اشاره به اینکه افراد فرصت‌طلبی که اصلا کشاورز نیستند سوء‌استفاده می‌کنند در حالی که مهندسان کشاورزی استان کارگری می‌کنند، ادامه داد: مسئولان باید در این زمینه آگاه باشند.

مظفری با تاکید بر اینکه وظیفه مسئولان این است که طرح‌ها را بررسی کنند که اگر بازدهی نداشته باشند، قبول نکنند، اضافه کرد: باید در انجام امور قوانین را رعایت کنیم.

وی همچنین با بیان اینکه مخالف اشتغالزایی و طرح‌های اقتصادی در استان زنجان نیستیم، تصریح کرد: باید اقتصاد سالم در جامعه رواج یابد.

دادستان عمومی و انقلاب زنجان با اشاره به اینکه زمین 200 هکتاری فرد متقاضی با وجود اینکه معارض دارد نباید واگذار شود،‌ افزود: طرح ایجاد گلخانه گل رز نباید مصوب می‌شد.

وی تاکید کرد: هر مسئولی که تخلف کند برای وی پرونده تشکیل می‌دهیم و با وی برخورد می‌کنیم.

مظفری با بیان اینکه پشت پرده ماجرای زمین 200 هکتاری هزار بند خوابیده است، گفت: مسئولی که این طرح را تصویب کرده است در حال حاضر از مسئولیت این کار شانه خالی می‌کند.

وی در زمینه ساخت‌و سازهای غیر مجاز در حریم و محدوده‌های شهری با اشاره به اینکه باید قبل از ساخت خانه از این مقوله پیشگیری شود، یادآور شد: برای این منظور کمیته‌ای تشکیل شود تا ضعف‌ها و مشکلات استان در این زمینه بررسی شود.

دادستان عمومی و انقلاب زنجان با بیان اینکه باید راهکارهای مناسبی در زمینه جلوگیری از ساخت‌و سازهای غیرمجاز ارائه شود، ادامه داد: تا زیرمجموعه‌های مربوطه این راهکارها را به کار گیرند.

وی تصریح کرد: ساخت‌ و ساز غیرمجاز در اراضی مربوط به جهاد کشاورزی رو به افزایش است.

مظفری اظهار داشت: ساخت ‌و ساز غیرمجاز در حریم و محدوده‌های شهری مربوط به سازمان‌های جهاد کشاورزی، اداره کل راه و شهرسازی و منابع طبیعی است و باید در این زمینه بیشتر اقدام کنند.

انتهای پیام/آ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول