اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهربابک:

غیرمتعهد‌ها خواب آشفته صهیونیست‌ها را آشفته‌تر می‌کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهربابک گفت: ایران اسلامی جنبش عدم‌تعهد را به محور حمایت از ملت مظلوم فلسطین تبدیل کرده و خواب آشفته صهیونیست‌ها را آشفته‌تر می‌کند.

غیرمتعهد‌ها خواب آشفته صهیونیست‌ها را آشفته‌تر می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، حجت‌الاسلام حسن منتظری ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اجلاس سران عدم تعهد در تهران را مهم‌ترین و باشکوه‌ترین اجلاس طی 52 سال عمر این جنبش دانست و مهم‌ترین اتفاق این اجلاس را رهنمودهای حکیمانه رهبر عالی قدر انقلاب اسلامی اعلام کرد.

وی گفت: بیانات روشنفکرانه رهبر معظم انقلاب هیمنه پوشالی غربی‌ها و صهیونیست‌ها را چنان به هم ریخت که کشورهای عضو جنبش عدم تعهد نه تنها دیگر دل‌گیر نشدند، بلکه بعد از اتمام بیانات مقام معظم رهبری به صورت قیام و ممتد سخنان ایشان را تأیید کردند.

امام جمعه شهربابک اظهار امیدواری کرد ایران اسلامی جنبش عدم تعهد را به محور حمایت از ملت مظلوم فلسطین تبدیل کند و خواب آشفته صهیونیست‌ها را آشفته‌تر کند.

وی یاد و خاطره شهدا 17 شهریور ماه 57 را گرامی داشت و خاطرنشان کرد: قیام مردم تهران در روز 17 شهریور و تقدیم هزاران شهید و مجروح نقطه عطفی برای تداوم مبارزات ملت ایران شد و سرانجام منجر به پیروزی انقلاب اسلامی و سقوط نظام دیکتاتوری پهلوی شد.

منتظری با گرامیداشت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) افزود: اوج علوم مختلف از جمله علم قرائت قرآن، علم تفسیر، علم حدیث و فقه کلام و سایر علوم از جمله طب، فلسفه، نجوم و ریاضیات در زمان امام جعفر صادق (ع) بوده است.

وی با اشاره به هفته تعاون یکی از بارزترین مشخصه‌های نظام اسلامی را مشارکت عمومی در امور مختلف از جمله امور اقتصادی دانست و تعاونی‌ها را یکی از مصادیق این مشارکت برشمرد.

منتظری تصریح کرد: تعاونی‌ها می‌توانند در توسعه اشتغال و رفع مشکل بیکاری، تحقق عدالت اجتماعی و بهبود اوضاع اقتصادی کشور نقش مؤثری داشته باشند.

امام جمعه شهربابک اذعان داشت: تعاونی‌ها می‌توانند در پیروزی ملت ایران در جنگ و نبرد اقتصادی با دشمن نقش بسیار مهمی را ایفا کنند.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول