اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه زرند:

اجلاس غیرمتعهدها در ایران هیمنه غرب را به هم ریخت

خبرگزاری فارس: خطیب جمعه زرند گفت: طراحی اجلاس غیرمتعهدها در ایران به گونه‌ای بود که در مقابله با غرب بود و سخنان مقام معظم رهبری هیمنه آنها را به هم ریخت.

اجلاس غیرمتعهدها در ایران هیمنه غرب را به هم ریخت

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زرند اظهار داشت: در هر زمانی اگر اسلام در جامعه کم‌رنگ شد، عده‌ای سبب عدم پیشرفت اسلام شدند، عده‌ای روشن‌گری کردند و عده دیگری هم جانفشانی کردند و آن ایام نیز در تاریخ ماندگار شد که 17 شهریور از همین ایام است.

وی با بیان اینکه خداوند دستور داده این ایام را به مردم یادآور شوید، تصریح کرد: تذکر به ایام‌الله انسان‌ساز است که وقایع در آن ایام برای انسان‌ها طی تاریخ آموزنده است.

کرمی‌پور افزود: ماجرای 11 سپتامبر به بهانه مبارزه با تروریسم بود و آمریکا و صهیونیسم دنبال اسلام‌ستیزی بودند که امروزه کاملا برای همگان روشن است که چه اهداف شومی داشتند.

وی گفت: در این ارتباط مقام معظم رهبری می‌فرمایند که آمریکا از 11 سپتامبر سوء استفاده‌هایی داشته که شامل اسلام‌ستیزی به بهانه مبارزه با تروریسم، وانمود کردن جنگ بین دمکراسی و تروریسم، به حاشیه راندن فلسطین و بهانه حمله به افغانستان است.

کرمی‌پور به جنبش عدم تعهد در کلام رهبری در دیدار با بعضی از سران اشاره کرد و بیان داشت: جنبش عدم تعهد قطعا بیش از آمریکا و ناتو و برخی کشورهای اروپایی حق ورود سیاسی به مسائل سوریه را دارد.

امام جمعه زرند عنوان کرد: مقصر اصلی در سوریه کسانی هستند که زمینه ارسال سیل‌‌گونه سلاح به داخل سوریه و حمایت از گروه‌های بی‌مسئولیت را به وجود آورده‌اند.

وی گفت: از دستاوردهای اجلاس این بود که تهران را به مدت دو هفته کانون رسانه‌های منطقه و جهان قرار داد و محتوای نشست مانند تیرهای زهرآگینی به سمت غرب و صهیونیست‌ها شلیک می‌شد.

کرمی‌پور ابراز داشت: نشست تهران ناله صهیونیست‌ها را در آورد و این مطلب را برای آمریکا به اثبات رساند که ایران اسلامی منزوی نیست، بلکه آمریکا و رژیم صهیونیستی منزوی است.

وی خاطرنشان کرد: طراحی اجلاس به گونه‌ای بود که در مقابله با غرب بود و سخنان مقام معظم رهبری هیمنه آنها را به هم ریخت.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول