اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بشرویه:

سخنان رهبری در اجلاس غیرمتعهدها هیمنه استکبار را درهم شکست

خبرگزاری فارس: فرماندار بشرویه گفت: سخنان رهبری در اجلاس غیرمتعهدها هیمنه استکبار را درهم شکست.

سخنان رهبری در اجلاس غیرمتعهدها هیمنه استکبار را درهم شکست

غلامرضا پورسلطانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار کرد: با وجود تلاش‌های استکبار جهانی و تبلیغات منفی علیه ایران اجلاس غیرمتعهدها در بالاترین سطح کمی و کیفی برگزار شد.

وی ادامه داد: بوق‌های تبلیغاتی دشمن برای ممانعت از حضور رئیس جمهور مصر و دبیرکل سازمان ملل با شکست مواجه شد و سخنرانی آن‌ها در اجلاس غیرمتعهدها در ایران سبب برقراری روابط مستحکمی با آن‌ها شده است.

فرماندار بشرویه با بیان اینکه حضور 120 کشور در اجلاس جنبش عدم تعهد، جایگاه ایران را در سطح بین‌المللی ارتقا بخشید، تصریح کرد: در حالی که تبلیغات رسانه‌های گسترده استکبار سعی داشت تا جمهوری اسلامی ایران را منزوی و ناامن جلوه دهد اما برگزاری موفقیت‌آمیز اجلاس در ایران، کابوسی وحشتناک برای آمریکا و رژیم صهیونیستی شد.

وی به صحبت‌های دبیرکل سازمان ملل مبنی بر اینکه رهبر معظم انقلاب با سخنرانی در اجلاس توانست از تنگه خیبر در عربستان تا تنگه جبل‌الطارق نظر مردم را به سوی خود جلب کند، اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری دیپلماسی مبتنی بر فطرت، ارزش‌های انسانی و عدالت‌محوری را به جهانیان گوشزد کردند.

فرماندار بشرویه اضافه کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی به جای تسلیم شدن در برابر خواسته‌های حق دیگر کشورهای جهان با توطئه‌چینی لحظه به لحظه به سوی پرتگاه و نابودی نزدیک می‌شوند.

پورسلطانی اضافه کرد: کشورهای عضو جنبش عدم تعهد پس از امضای تفاهم‌نامه‌ها باید به صورت منسجم و سازمانی ارتباط داشته باشند.

وی ریاست ایران بر جنبش عدم تعهد در سه سال آینده را دارای دستاوردهای موثر دانست و خاطرنشان کرد: بعد از سازمان ملل، جنبش عدم تعهد در دنیا از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و مدیریت این اجلاس در سه سال آینده سبب می‌شود تا کشورهای عضو با برنامه‌ریزی دقیق‌تری بتوانند جلوی زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی را بگیرند. 

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول