اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه ابرکوه:

موفقیت ایران در برگزاری اجلاس غیرمتعهدها انکارناپذیر است

خبرگزاری فارس: امام جمعه ابرکوه انکار موفقیت ایران در برگزاری اجلاس غیرمتعهدها از طرف دشمن را به واسطه حضور گسترده کشورها غیرممکن عنوان کرد.

موفقیت ایران در برگزاری اجلاس غیرمتعهدها انکارناپذیر است

به گزارش خبرنگار فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه ابرکوه اظهار داشت: خفاشان شب پرست غربی منکر روز روشن هم می‌شوند اما انکار موفقیت‌های ایران اسلامی در برپایی این اجلاس به لحاظ حضور چشمگیر بیش از دو سوم از کشورهای جهان در رده‌های مختلف، انکاری فضاحت آمیز است.

وی افزود: هفته گذشته نظام اسلامی یکی از طلائی‌ترین لحظات سیاسی خود را در برگزاری موفقیت‌آمیز شانزدهمین اجلاس غیرمتعهدها به عنوان نقطه‌ی عطف سیاسی انقلاب اسلامی پشت سر گذاشت.

حسینی یادآور شد: نفس برگزاری اجلاس در تهران به رغم همه‌ی فشارهای گسترده بین‌المللی و نفس حضور بالای سران کشورهای مهم عضو جنبش، به عنوان کمیّت به رغم همه‌ی وسوسه‌ها و القای ابهام و تردید افکنی‌ها از ناحیه امپریالیسم و صهیونیسم بین‌الملل برای منصرف کردن آنها و عدم حضور در این اجلاس یک موفقیت است.

تلاش مثلث شوم استکبار راهبردی جز شکست نداشت

وی تأکید کرد: برگزاری موفقیت آمیز و بدون مشکل و معارضه به رغم بسیج شدن ستون پنجم دشمن و ناکام ماندن فعالیت‌های ایزایی منافقین و بدخواهان هم یک موفقیت مضاعف است.

حسینی اظهار داشت: نفس توانمندی در ایجاد هماهنگی بین سلایق شرکت کنندگان در اجلاس درباره‌ مسائل بین‌المللی یک موفقیت است و مگر مستندات گویای آن نیست که مثلث شوم آمریکا، انگلیس و اسرائیل با تک تک این کشورها در راستای منصرف کردن سران آنها رایزنی کردند و ناکام ماندند و اگر این پیروزی سیاسی برای کشور ما نیست چه نامی می‌توان بر آن گذاشت؟

حادثه 11 سپتامبر برنامه‌ریزی شده بود

خطیب جمعه ابرکوه با اشاره به حادثه 11 سپتامبر اظهار داشت: این تاریخ سالروز حمله از پیش طراحی شده به برج‌های دوقلوی 110 طبقه در آمریکا و سرآغاز بهانه‌جویی حکومت واشنگتن در مقابله‌جویی با جهان اسلام به بهانه مبارزه با تروریسم است.

وی افزود: آمریکایی‌ها سعی کردند از این جریان به نفع خود بهره‌برداری کنند و خود را پرچمدار دمکراسی و مخالفین خود را جبهه تروریست نامیدند.

حسینی یادآور شد: این حادثه بهانه‌ای برای جنگ با عراق و افغانستان با هدف محاصره لحظه به لحظه ایران درست کرد و لی به لطف خدا با این اقدام برای خود غرقابی ساختند و در آن فرو رفتند.

17 شهریور کوس رسوایی را برای شاه به صدا در آورد

حسینی با اشاره به فرا رسیدن 17 شهریور اظهار داشت: رژیم شاه که با موج پرخروش و قهرآمیز و انقلابی ملت ایران مواجه شده بود به کشتار مردم بی دفاع تهران در میدان ژاله پرداخت.

وی افزود: این حادثه بار دیگر کوس رسوائی طاغوت را به دست خودشان به صدا در آورد.

اشاره به 25 شوال سالروز شهادت امام به جعفر صادق(ع)، ششمین اختر تابناک آسمان ولایت از دیگر سخنان امام جمعه ابرکوه بود.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول