اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار وحیدی:

ایران بهترین گزینه برای ریاست اجلاس غیرمتعهدهاست

خبرگزاری فارس: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: به اذعان سران حاضر در نشست تهران، ایران بهترین کشوری است که می‏تواند ریاست اجلاس را بر عهده گیرد.

ایران بهترین گزینه برای ریاست اجلاس غیرمتعهدهاست

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری فیروزکوه، سردار احمد وحیدی در جمع مردم شهرستان فیروزکوه اظهارداشت: کار بزرگ شهدای ما این بود که راه عملی دریافت شهدای عاشورا و جامعه آرمانی را برایمان گشودند و این گونه است که این فرهنگ به قدرت جمهوری اسلامی تبدیل می‏شود.

وحیدی تصریح کرد: ملتی که بزرگ‏ترین ارزشش جهاد فی سبیل‏الله باشد، از هیچ چیز نمی‏ترسد و امروز شاهد آن هستیم که در جای جای میهن عزیز اسلامی چنین روحیه و فضایی شکل گرفته است.

وی برگزاری مراسم یادواره‏های شهدا را برای شناخت خویشتن انسان‏ها برشمرد تا از قافله شهادت عقب نیفتند و گفت: این طور می‏شود که کشور یک پیام و رسالت جهانی برای آزادی همه مسلمانان و مستضعفان جهان پیدا می‏کند و امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی مقتدرانه در دل کفر به پیش می‏رود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به تبلیغات مسموم علیه ایران در زمان برگزاری اجلاس غیرمتعهدها و قبل از آن، ادامه داد: دست خدا از آستین ملت شریف ایران بروز و ظهور یافت و همه کشورهای شرکت کننده اذعان داشتند که ایران بهترین کشوری است که می‏تواند ریاست اجلاس را بر عهده گیرد.

وی خاطرنشان کرد: امروز بخشی از قدرت جمهوری اسلامی به اعتراف دوست و دشمن، در همین اجلاس به منصه ظهور رسید و با اتکا به حکمت اهل بیت(ع)، پاسداشت خون شهدا، امید به آینده و یاد حضرت ولی‏عصر(عج) ایران اسلامی قوی و مقتدرانه در صحنه است.

وحیدی با بیان اینکه جنگ بین حق و باطل تمام‏نشدنی است، تاکید کرد: به خود ببالیم و خدا را شاکر باشیم که در چنین عصر و زمانی و با چنین فرهنگی زندگی می‌کنیم که نعمتی بس بزرگ است.

وی خاطرنشان کرد: بدانیم که این مسیر، مسیر رشد و کمال و هدایت ماست که به برکت جمهوری اسلامی و خون شهدا در پیش ما گذاشته شده است و باید با انتقال این فرهنگ و اخذ انرژی از این جلسات، با سرعت در این راه به پیش برویم.

انتهای پیام/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول