اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب عنوان شد

تجلیل آیت‌الله نوری‌همدانی از برگزاری اجلاس غیرمتعهدها

خبرگزاری فارس: آیت‌‌الله نوری‌همدانی در دیدار با عمار حکیم گفت: در نامه‌ای که به رهبر معظم انقلاب نوشته‌ام برگزاری اجلاس غیرمتعهدها را همانند مباهله عنوان کردم.

تجلیل آیت‌الله نوری‌همدانی از برگزاری اجلاس غیرمتعهدها

به گزارش خبرگزاری فارس از قم آیت‌الله حسین نوری‌همدانی عصر امروز در دیدار سید عمار حکیم رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق در سخنانی اظهار کرد: در دنیا شاهد هستیم که تاریخ در حال تکرار شدن است.

وی با اشاره به اینکه اسلام در آغاز طلوع خود پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشت گفت: دشمنان اسلام آرام ننشستند و به جای اینکه در برابر اسلام تسلیم شوند روش منفی در پیش گرفته و به مبارزه با اسلام برخاستند و اسلام و مسلمانان را زیر سیطره استکبار و استضعاف قرار دادند.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه در قرن اخیر نیز با رهبری امام خمینی شاهد طلوع دوباره اسلام بودیم گفت: دشمنان در برابر پیشرفت اسلام آرام ننشسته و مشکلات بسیاری را به وجود آوردند.

وی با اشاره به اینکه ایران با رهبری امام راحل در جنگ تحمیلی هشت سال در برابر دنیا مقاومت کرد و به پیروزی رسیده است افزود: شعار جنگ جنگ تا پیروزی ریشه قرآنی دارد و با تکیه بر این شعار توانستیم که به پیروزی دست یابیم.

آیت‌الله نوری‌همدانی با اشاره به نامه اخیر خود خدمت رهبر معظم انقلاب گفت: در این نامه نوشتم که کار شما در این جنبش غیرمتعهدها نوعی مباهله بود.

وی با اشاره به اینکه در اجلاس سران غیرمتعهدها از 120 کشور نمایندگانی حضور یافتند افزود: این حضور در شرایطی صورت گرفت که دشمنان اسلام تلاش زیادی داشتند که این اجلاس ضعیف برگزار شود.

آیت‌الله نوری‌همدانی با اشاره به اینکه هنگام سخنرانی رهبر معظم انقلاب نمایندگان این کشورها سراپا گوش بودند اضافه کرد: سخنرانی ایشان و ملاقات‌های رهبر انقلاب با سران کشورها تاثیر بسیار زیادی داشته است و صهیونیست‌ها پریشان و رسوا شدند و پس از این اجلاس شاهد هستیم که در رسانه‌های خود حرف حساب نداشته و فقط از روی کینه و کدورت خود به ناسزاگویی می‌پردازند.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه کشور عراق تصریح کرد: در مراسمی مثل اربعین شاهد حضور میلیونی مردم در عراق هستیم و باید در شرایطی که با جنگ احزاب روبه‌رو هستیم از این ظرفیت استفاده کنیم.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه بیداری اسلامی با الله اکبر و نماز جمعه آغاز شده و دشمنان می‌خواهند آن را به نفع خود مصادره کنند افزود: اگر امثال شما و سید حسن نصرالله در لبنان رهبری این حرکت‌ها را عهده‌دار شوند شاهد موفقیت هر چه بیشتر خواهیم بود.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول