اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی:

بر‌گزاری اجلاس غیر متعهد‌ها تودهنی بزرگی به آمریکا بود

خبرگزاری فارس: معاون امور بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی گفت: بر‌گزاری اجلاس غیر متعهد‌ها در کشور تودهنی بزرگی به آمریکا بود که قصد منزوی ‌کردن سیاسی ایران را داشت.

بر‌گزاری اجلاس غیر متعهد‌ها تودهنی بزرگی به آمریکا بود

به گزارش خبر‌گزاری فارس از نیشابور، حمیدرضا ترقی صبح امروز در جمع اعضا مجمع حامیان ولایت در مجموعه فرهنگی ورزشی شهید خادم‌الشریعه نیشابور، اظهار داشت: این اجلاس آثار بسیاری در حوزه اقتصاد و سیاست داشت.

وی با اشاره به تلاش غرب برای بی‌هویت کردن این اجلاس در تهران، گفت: ایران شکل جدیدی به اجلاس غیر متعهد‌ها داد.

سردبیر هفته‌نامه «شما» از سفر ریاست جمهوری به اجلاس مکه انتقاد کرد و گفت: این حضور تایید اجلاس مکه است که بسیار اشتباه بود.

ترقی خاطر‌نشان کرد: فرد‌محوری و آویزان شدن به شخصیت‌ها بس است و باید به سمت تیمی برویم که قوی باشد.

وی گفت: انتقادات زیادی به اصولگرایان داریم اما درخشان‌ترین کارنامه عملی در سیاست خارجی و اقتصاد متعلق به اصولگرایان است.

معاون حزب موتلفه اسلامی افزود: نباید بگذاریم این کارنامه درخشان به ‌خاطر ندانم‌کاری این و آن و حرف‌های کوته‌فکرانه برخی افراد زیر سئوال برود.

ترقی اظهار داشت: امروز زمانی است که باید اصولگرایان معتقد به نظام و ارزش‌ها‌ در بین خود رقابت را به وجود آورده و زمینه‌ساز حضور حد‌اکثری مردم و شور و نشاط انتخاباتی باشند.

وی خاطر‌نشان کرد: اکثر اصلاح‌طلبان در انتخابات این دور مجلس رای نیاوردند و اکثر اصولگرایان وارد مجلس شدند اما باز هم به جای اتحاد، اصولگرایان در مجلس دو دسته شدند و همان اول اختلاف خود را نشان دادند.

ترقی ادامه داد: طراحی دشمن برای اصولگرایان اختلاف و تفرقه بین آنان است.

ترقی با اشاره به تشکیل گروهی از فعالان مذهبی و سیاسی موسوم به دل‌سوزان نیشابور که مسئولان را نقد می‌کنند، این مجموعه را مثبت ارزیابی و تصریح کرد: کار امر به معروف و نهی از منکر به صورت تشکیلاتی بسیار خوب است.

معاون امور بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی افزود: وقتی که یک ضعف و اشتباه مشاهده می‌شود و در مقابل آن مثلاً 20 نفر فرمانداری شهرستان تماس بگیرند یقیناً سبب پی‌گیری مسئولان شهرستان می‌شود و تاثیر‌گذاری بهتری دارد.

وی با اشاره به دولت مُرسی در مصر، بیان داشت: توقع نمی‌رفت که ایشان طنطاوی را بر‌کنار و متمم قانون مبنی بر کاهش اختیارات رئیس جمهور را بر‌دارد.

معاون امور بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی خاطر‌نشان کرد: نباید برای مرسی مثل اردوغان زود کف بزنیم و پس از مدتی ببینیم که از کشور‌های عربی بد‌تر عمل می‌کند اما تا‌کنون با توجه به نوپا بودن انقلاب مصر گام‌های آقای مرسی محتاطانه بوده ‌است.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول