اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران:

برگزاری اجلاس غیرمتعهدها نماد تبدیل تهدید به فرصت در ایران است

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران گفت: اجلاس غیرمتعهدها در تهران نماد تبدیل تهدید به فرصت در جمهوری اسلامی است و نظام این الگو را به دنیا نشان داد.

برگزاری اجلاس غیرمتعهدها نماد تبدیل تهدید به فرصت در ایران است

حمیدرضا مقدم‌فر در حاشیه اجلاس بسیج اساتید در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با اشاره به برگزاری اجلاس جنبش عدم تعهد در تهران، اظهار داشت: این اجلاس حادثه‌ای بزرگ در نظام بود و همان‌طور که رسانه‌های غربی نیز اذعان و اعلام کردند، به نوعی اجلاس تهران سونامی و انفجار دیپلماتیک در سراسر دنیا بود.

وی افزود: با وجود اینکه برخی رسانه‌های غربی سعی داشتند این اجلاس را بایکوت خبری کنند و یا برخی مطالب کذب را لابه‌لای اخبار اجلاس گنجانده و به صورت پیام به افکار عمومی دنیا ارائه دهند، شاهد بودیم که تمام توطئه‌ها خنثی شده و با وجود این توطئه‌ها و اقدامات رسانه‌های غرب، آنچنان این پدیده برای جمهوری اسلامی ایران بزرگ، موفقیت‌آمیز و وسیع بود که رسانه‌های غربی را با شکستی رسانه‌ای مواجه کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: این اجلاس نه تنها دستاوردهای بزرگی برای ایران، بلکه دستاوردهای بسیاری برای کشورهای عضو در جنبش عدم تعهد داشت؛ این شکست در واقع نظام سلطه و کشورهای غربی را دچار یک حیرت و انفعال کرد.

وی با بیان اینکه نظام سلطه و غرب به دنبال راه برون رفت از انفعال ایجاد شده ناشی از اجلاس تهران است، تصریح کرد: در این راستا برخی از آنها به تهدیدات نظامی و تحریم‌ها روی آوردند و برخی نیز به استراتژیست‌ها و کارشناسان خود تکیه کردند چرا که شاهد بودیم عموماً بعد از اجلاس تهران اعلام کردند سیاست‌های آمریکا و نظام سلطه و غرب در برابر ایران تاکنون غلط بوده و باید در این سیاست‌ها تجدیدنظر کنیم.

مقدم‌فر ادامه داد: آنها امروز اذعان دارند که هرچه قدر به تحریم و تهدید نظامی علیه ایران روی آوردند و یا تلاش بیشتری برای انزوای ایران داشتند با شکست و نتیجه معکوس مواجه شده‌اند؛ بنابراین امروز به دنبال تجدیدنظر در سیاست‌های خود هستند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه در خاتمه اجلاس جنبش عدم تعهد را نماد پیروزی بزرگی در برابر تمام هجمه‌ها و تهدیدات فراوان نسبت به جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: این اجلاس در واقع نماد تبدیل تهدید به فرصت در جمهوری اسلامی بود و نظام به دنیا الگوی تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها را نشان داد. 

انتهای پیام/ح10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول