اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای منویات رهبر معظم انقلاب صورت گرفت

پیشنهاد تشکیل کارگروه ورزشی در دبیرخانه جنبش غیر متعهد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان گفت: در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر احیای جنبش غیر متعهدها، باشگاه فولاد ماهان پیشنهاد تشکیل کارگروه ورزش را به دبیرخانه این جنبش ارائه می‌دهد.

پیشنهاد تشکیل کارگروه ورزشی در دبیرخانه جنبش غیر متعهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد ماهان، محمدرضا ساکت مدیرعامل این باشگاه از ارائه پیشنهادی به دبیرخانه جنبش غیر متعهدها خبر داد که براساس آن با تشکیل کارگروه ورزشی در دبیرخانه جنبش زمینه‌های دسترسی به وفاق و تعاملات حداکثری در بین سران کشورهای غیر متعهد حاصل آید.

وی اظهار کرد: باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد ماهان سپاهان در راستای اجرای منویات رهبری در راستای احیای جنبش غیر متعهدها و بسط و گسترش سطح کمی و کیفی ارتباطات بین‌المللی در جنبش پیشنهاد می‌کند تا با تشکیل کارگروه ورزشی در دبیرخانه و در طول دوره سه ساله مدیریت جمهوری اسلامی ایران در این جنبش پویایی و تحرک کشورهای عضو، مضاعف شود.

مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان افزود: با تشکیل این کارگروه می‌توان به طور مثال نسبت به برگزاری حداقل یک دوره مسابقات ورزشی بین کشورهای عضو و در رشته‌های کارشناسی شده اقدام لازم را به عمل آورد.

وی تصریح کرد: این کارگروه علاوه بر بسط ارتباطات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در بین اعضای جنبش موجبات تحرک، شادابی و نشاط کشورهای عضو، هم‌دلی و وفاق بین‌المللی و نیز احیای آن را فراهم می‌کند.

ساکت ادامه داد: برگزاری مسابقاتی در سطح المپیک در بین کشورهای غیر متعهد می‌تواند از عزم راسخ اعضای این جنبش در دسترسی به اهداف تدوین شده حکایت کند.

وی برخی از پیشنهادات ارائه شده به دبیرخانه جنبش را بیان کرد: این پیشنهادات شامل هماهنگی و طراحی یک دوره مسابقات ورزشی با عنوان «المپیک غیر متعهدها» هر سه سال یک‌ بار در رشته‌های کارشناسی شده برگزاری همایش مسئولان ورزش کشورهای عضو جنبش به منظور تبادل تجربیات، نظرات و استفاده از ظرفیت‌های بالقوه اعضای تشویق کشورهای عضو به برگزاری تورنمنت‌های چند جانبه، ایجاد زمینه‌های عقد تفاهم‌ها و خواهرخواندگی بین باشگاه‌های معتبر کشورهای عضو جنبش، استفاده از تجربیات مهندسی ورزش کشورهای عضو در ساخت اماکن و مجموعه‌های ورزشی، معرفی ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای ایران به عنوان خاستگاه این ورزش ملی، آیینی و مذهبی و گسترش و توسعه توریسم ورزشی بین کشورهای عضو جنبش است.

ساکت اضافه کرد: باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد ماهان سپاهان به عنوان با ثبات‌ترین باشگاه خصوصی کشور آمادگی همه‌جانبه خویش را در راستای تحقق اهداف مذکور اعلام می‌کند.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول