اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی

کلنگ استخر سر پوشیده شهرستان خوسف به زمین خورد

خبرگزاری فارس: با حضور مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی کلنگ استخر سرپوشیده شهرستان خوسف به زمین زده شد.

کلنگ استخر سر پوشیده شهرستان خوسف به زمین خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، با بیان اینکه سرانه فضای ورزشی شهرستان خوسف  از وضعیت خوبی برخوردار است، اظهار کرد: برنامه‌های این اداره در زمینه افزایش سرانه فضای ورزشی به میزان 120 سانتی‌متر مربع تا سال 94 اشاره کرد.

جعفر قدیری تصریح کرد: درصددیم تا علاوه بر کلنگ‌زنی استخر سرپوشیده که با اعتبار 150 میلیون تومان از محل منابع ملی نیز فاز نخست آن را با اعتبار 134 میلیون تومان با یک‌هزار و 400 متر مربع آغاز کنیم.

وی ادامه داد: پیش‌بینی یک سالن ورزشی بزرگ برای شهر خوسف و پیگیری اعتبارات احداث سالن ورزشی در روستای سیوجان از محل اعتبارات استانی از جمله برنامه‌های عمرانی این اداره برای افزایش سرانه فضای ورزشی این شهرستان است.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی یادآور شد: اعتبارات و تامین به موقع آن نقش مهمی را در اتمام و بهره‌برداری به موقع از پروژه‌های ورزشی ایفا می‌کند،

قدیری خواستار اجاره محلی برای اداره ورزش و جوانان شهرستان خوسف شد و افزود: با تامین نیروی انسانی مورد نیاز، هر چه سریع‌تر زمینه راه‌اندازی هیئت‌های ورزشی در راستای رشد و توسعه ورزش شهرستان فراهم می‌شود.

مهدی فرجامی سرپرست فرمانداری شهرستان خوسف با اشاره به مساحت شهرستان که دومین شهرستان بزرگ خراسان جنوبی از این حیث است، اظهار کرد: پیش‌بینی پروژه‌های مورد نیاز و پیگیری تامین اعتبار آن با همکاری مسئولان جزء برنامه‌های این شهرستان است و با توجه به پراکندگی جمعیتی باید خدمات‌رسانی به بخش‌های دورتر مورد توجه باشد.

انتهای پیام/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول