اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی خبر داد

شرکت 90 هزار نفر در برنامه‌های اوقات فراغت خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی از شرکت 90 هزار نفر در برنامه‌های اوقات فراغت این استان خبر داد.

شرکت 90 هزار نفر در برنامه‌های اوقات فراغت خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، جعفر قدیری عصر امروز در هجدهمین ستاد ساماندهی امور جوانان خراسان جنوبی اظهار کرد: باید برنامه‌های اوقات فراغت را طوری طراحی کنیم تا با رویکرد دفاع مقدس بوده و برای آگاه‌سازی نسل جوان با ارزش‌های دفاع مقدس مفید و مثمرثمر باشد.

وی افزود: تمام مسئولان فرهنگی باید بر آشنایی نسل جوانان با آرمان‌های هشت سال دفاع مقدس و ارزش‌های دینی و فرهنگی این دوران تلاش کنند تا نسل جدید با گذشته تاریخ انقلاب اسلامی آشنا شوند.

*هویت فرهنگی رزمندگان باید برای جوانان تبیین شود

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی تصریح کرد: همچنین باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا هویت فرهنگی، ملی و دینی رزمندگان در هشت دفاع مقدس برای جوانان تبیین شود.

قدیری ادامه داد: امروزه استفاده جوانان از فضای مجازی و ماهواره سبب نگرانی است و باید برای رفع مشکل جوانان برنامه‌های فرهنگی غنی طراحی شود.

وی از شرکت حدود 90 هزار نفر در فعالیت‌های اوقات فراغتی که توسط دستگاه‌های اجرایی برگزار شده خبر داد و اضافه کرد: از این تعداد 50 هزار نفر پسر و 40 هزار نفر دختر بوده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی یادآور شد: تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با 321 پایگاه اوقات فراغت حائز رتبه نخست در بین دستگاه‌های اجرایی شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی نیز گفت: باید طوری برنامه‌ریزی شود تا در مراسمات ویژه از جمله اعتکاف برنامه‌های فرهنگی برای جوانان طراحی شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم لطفیان اظهار کرد: امسال 10 هزار نفر در این مراسم معنوی حضور داشتند که 90 درصد آنان جوانان بوده‌اند.

وی ادامه داد: در این راستا باید از این فرصت‌ها و بسترسازی‌ها برای ارائه برنامه‌های فرهنگی و آگاه کردن نسل جوان استفاده کرد.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول