اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال

پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی خراسان جنوبی پایان می‌یابد

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌ جنوبی گفت: ساخت تمام پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی استان تا پایان امسال به اتمام می‌رسد.

پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی خراسان جنوبی پایان می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، جعفر قدیری پیش از ظهر امروز در مجمع عمومی انتخابات رئیس هیئت شمشیربازی خراسان جنوبی اظهار کرد: برخی از پروژه‌های ورزشی استان دچار مشکل اعتبار شده بود که این مهم با پیگیری‌ رفع شد و تا پایان امسال تمام پروژه‌های نیمه‌تمام به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به نوپا بودن هیئت شمشیربازی خراسان‌ جنوبی افزود: این هیئت در سال گذشته در بین هیئت‌های استانی رتبه 30 را کسب کرد و این در حالی است که از سوی فدراسیون این هیئت موفق به کسب رتبه 13 در سطح کشور شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌ جنوبی ادامه داد: رتبه‌ای که هیئت شمشیربازی استان در بین هیئت‌های استانی کسب کرد آیینه عملکرد این هیئت نبود.

قدیری تصریح کرد: در این زمینه پیگیری‌های زیادی برای اختصاص سالن به این هیئت انجام شده و امیدواریم هرچه سریع‌تر بتوانیم سالنی در خور شأن این هیئت احداث کنیم.

وی از وجود استعدادهای خوب و مدیریت توانمند در هیئت شمشیربازی خراسان جنوبی خبر داد و گفت: به هیئت‌هایی که فعال و بسیار خوب عمل کنند اعتبارات چشمگیری اعطا می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌ جنوبی افزود: هیئت شمشیربازی استان در بحث‌های نرم‌افزاری نیز خوب عمل کرده است.

قدیری با بیان اینکه باید برای ارتقای دانش ورزشکاران تلاش کنیم، تصریح کرد: همکاری‌های خوب فدراسیون سبب شده مربیان زیادی برای ارتقای دانش ورزشکاران به استان بیایند.

وی با بیان اینکه ورزش استان ما به اسارت فوتبال درآمده است، ادامه داد: باید به سایر ورزش‌ها نیز توجه ویژه‌ای شود.

در پایان این جلسه از بین 18 نفر اعضای حاضر احمد حافظ با 17 رأی برای دومین ‌بار به عنوان رئیس هیئت شمشیربازی استان به مدت چهار سال معرفی شد.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول