اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی:

بابت حواشی پیاده‌روی بیرجند از مردم عذرخواهی می‌کنم

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در اقدامی پسندیده ضمن عذرخواهی از شهروندان بیرجند در زمینه قصور همایش پیاده‌روی بیرجند به نوبه خود گفت: از مردم می‌خواهم همایش یکصد هزار نفری بیرجند را نقد کنند.

بابت حواشی پیاده‌روی بیرجند از مردم عذرخواهی می‌کنم
 جعفر قدیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند با بیان اینکه همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی با حضور بیش از 150 هزار نفر از سراسر استان خراسان جنوبی در بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: این همایش با قصوری همراه بود که باز هم از مردم خوب بیرجند عذرخواهی می‌کنم. در روز جمعه مردم بیرجند و هم‌استانی‌هایی که به این همایش آمده بودند اذیت شدند و بنده به نوبه خودم جز شرمندگی چیزی دیگر ندارم که خطاب به مردم بگویم.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه این همایش البته با حواشی زیادی نیز روبرو بود که پس از دریافت انتقادات، نظریات و پیشنهادات شهروندان، به انعکاس مشروح این حضور بی‌نظیر و اعجاب برانگیز تاریخ ورزش استان مبادرت می‌کنیم، گفت: همانگونه که اطلاعیه‌ای صادر کردیم از عموم هم استانی‌ها می‌خواهیم با رعایت عفت عمومی و به ویژه مدنظر قرار دادن دو اصل ادب و انصاف با این اداره همکاری داشته باشند و پیشنهادات و انتقادات خود را ارسال کنند.
قدیری از حضور بی‌سابقه مردم بیرجند و همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی در برگزاری این همایش قدردانی کرد.
وی با بیان اینکه این همایش با حضور استاندار، امام جمعه بیرجند، رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی و نماینده مردم بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی با پخش زنده از شبکه سه سیما برگزار شد، تاکید کرد: در حاشیه برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی نیز دو ملی پوش استان، قاسم احدی عضو تیم ملی جودو و رضا باقری عضو تیم ملی سه گانه کشور مورد تجلیل قرار گرفتند.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی که در روز همایش و روند توزیع کارت‌های قرعه‌کشی بعد از همایش نخستین فردی بود که از مردم استان عذرخواهی کرد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول