اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با افتتاح 14 پروژه ورزشی در سال جاری

23 سانتی‌متر به فضای ورزشی خراسان‌جنوبی اضافه شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی گفت: با افتتاح 14 پروژه ورزشی در سال جاری 23 سانتی‌متر به فضای ورزشی خراسان‌جنوبی اضافه شد.

23 سانتی‌متر به فضای ورزشی خراسان‌جنوبی اضافه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، جعفر قدیری پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان هیئت‌های ورزشی خراسان‌جنوبی با اشاره به وجود سازمان‌های مردم نهاد در سطح استان اظهار داشت: هنوز آثار هیجان‌زدگی و سیاست‌زدگی بر سازمان‌های مردم نهاد دیده می‌شود که تلاش می‌کنیم تا سازمان‌های مردم نهاد قانونمندتر از گذشته عمل کنند.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی از افتتاح 14 پروژه ورزشی در سال جاری در سطح استان خبر داد و گفت: اعتبار هزینه شده برای افتتاح این پروژه‌ها 7 میلیارد و 80 میلیون تومان است که با اجرای این پروژه‌ها 23 سانتی‌متر به فضای ورزشی استان اضافه شده است.

قدیری با اشاره به اجرای 14 پروژه ورزشی با اعتبار 15 میلیارد و 565 میلیون تومان در سال 91 گفت: از این تعداد پروژه سه استخر ورزشی است که در شهرستان‌های فردوس، درمیان و قاینات احداث می‌شود.

* در صورت اختصاص اعتبار استادیوم 15 هزار نفری بیرجند در هفته دولت افتتاح می‌شود

وی گفت: اگر در اختصاص اعتبارات مشکلی وجود نداشته باشد، ادامه داد: استادیوم 15 هزار نفری شهرستان بیرجند در سال آینده و در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی از کلنگ‌زنی 38 پروژه ورزشی از محل مصوبات سفر سوم و چهارم هیئت دولت به استان در سال 91 خبر داد و اذعان کرد: این پروژه‌ها با اعتبار 12 میلیارد تومان کلنگ‌زنی می‌شود.

قدیری تصریح کرد: در پایان سال 91 سرانه فضای ورزشی استان به یک متر و 20 سانتی‌متر می‌رسد.

وی شناسنامه کردن تمام ورزشکاران و وضع حقوقی ماهانه ورزشکاران را از برنامه‌های مهم اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی در سال آتی برشمرد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول