اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی خبر داد:

اعزام تنیس بازان خراسان جنوبی به مسابقات کشوری

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی از اعزام تنیس بازان و تکواندوکاران خراسان جنوبی به مسابقات کشوری خبر داد.

اعزام تنیس بازان خراسان جنوبی به مسابقات کشوری
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، جعفر قدیری اظهار داشت: تیم جوانان تنیس روی میز بانوان هیئت ورزش روستایی و عشایری استان به مسابقات قهرمانی کشور که از 24 تا 26 شهریورماه در یاسوج برگزار می‌شود، اعزام شد.
وی ادامه داد: عاطفه عادی، ملیحه جوان، رضوان رضوی و مژگان جعفری به مربیگری و سرپرستی راضیه عبدالرزاق‌نژاد به این مسابقات اعزام شدند.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با اشاره به اعزام تیم تکواندوی نونهالان پسر استان به مسابقات قهرمانی کشور که در یزد برگزار می‌شود، تصریح کرد: علی محمودی، علیرضا عبداللهی، مجید زارعی، رامین نذیر و مسعود قربانی به سرپرستی ابوالفضل چهکندی اعضای تیم اعزامی را تشکیل می‌دهند.
قدیری یادآور شد: همچنین تیم تکواندوی نونهالان دختر استان به مسابقات قهرمانی کشور که از امروز در یزد برگزار می‌شود اعزام شد.
وی اضافه کرد: زینب دزگی، زکیه خسروی، فرزانه نظری، آیدا گزی، مهنوش مختاری، زهرا خزاعی و سپیده زاکری اعضای تیم اعزامی را تشکیل می‌دهند.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی یادآور شد: نگار سلطانی به عنوان سرپرست، مهین محمد نیای بیرجندی به عنوان سرمربی و آزاده هزار جریبی به عنوان مربی این تیم را همراهی می‌کنند.
قدیری با تاکید بر لزوم اجرایی کردن برنامه عملیاتی سال 90 بر کنترل، بازنگری و اصلاح عملکرد و برنامه‌ها برای رسیدن به وضع مطلوب خواستار ارایه گزارش عملکرد حوزه‌ها شد. 
 انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول