اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی خبر داد:

پرداخت حقوق به ورزشکاران عضو تیم ملی در خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرکل سازمان ورزش و جوانان خراسان جنوبی با اشاره به حضور تعدادی از جوانان استان در تیم‌های ملی رشته‌های مختلف ورزشی گفت: حقوقی به صورت ماهانه به این افراد پرداخت می‌کنیم.

پرداخت حقوق به ورزشکاران عضو تیم ملی در خراسان جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، جعفر قدیری سه‌شنبه‌شب در جمع ورزشکاران استان با اشاره به قانون فدراسیون‌های ورزشی، اظهار داشت: 60 درصد از اعتبارات هر هیئت ورزشی بر عهده فدراسیون آن رشته و مابقی بر عهده سازمان ورزش و جوانان هر استان است.
وی افزود: بیش از 90 درصد فدراسیون‌ها بودجه لازم برای پرداخت به هیئت‌های استانی را دریافت کرده‌اند و همانطور که ابتدای سال گفتیم زبان سازمان ورزش و جوانان خراسان جنوبی در سال90، زبان دریافت مطالبات است.
مدیرکل سازمان ورزش و جوانان خراسان جنوبی افزود: وزارت ورزش و جوانان نیز درخواست‌هایی مبنی بر گزارش مقدار دریافتی هیئت‌های ورزشی از فدراسیون‌های متبوع و همچنین گزارشی مبنی بر تعداد سفرهای اعضای فدراسیون‌ها به استان از ما دارند.
قدیری با گلایه از عملکرد فدراسیون‌ها در این راستا گفت: اکثر فدراسیون‌ها به وظایف خود در این زمینه عمل نمی‌کنند و بیشتر هزینه‌های هیئت‌ها را سازمان ورزش و جوانان خراسان جنوبی متقبل می‌شود.
وی با اشاره به درخشش بانوان کمان‌دار خراسان جنوبی در مسابقات کشوری بیان داشت: این بانوان در اردوی انتخابی تیم ملی تیراندازی با کمان خوش درخشیده‌ و به عنوان اعضای تیم ملی تیراندازی با کمان انتخاب شده‌اند.
مدیر کل سازمان ورزش و جوانان خراسان جنوبی افزود: ضمن عرض تبریک به این دو بانوی ورزشکار پاداش 2 میلیون تومانی برای آنان و پاداش یک میلیون تومانی برای مربیانشان در نظر گرفته شده که در اسرع وقت به آنان پرداخت می‌شود.
قدیری بیان داشت: همچنین برای کلیه افرادی که در هر یک از رشته‌های ورزشی عضو تیم ملی شوند حقوقی نیز در نظر گرفته‌ایم که به آنان پرداخت خواهیم کرد.
وی با اشاره به توانایی بالای استان در رشته تیراندازی با کمان خواستار توجه هر چه بیشتر مسئولان فدراسیون تیراندازی با کمان به این استان شد.
مدیر کل سازمان ورزش و جوانان خراسان جنوبی با اشاره به سهم فدراسیون‌ها در پرورش یک ورزشکار گفت: سازمان ورزش و امور جوانان زمانی که اماکن ورزشی را در اختیار هیئت‌ها قرار دهد، دیگر هیچ وظیفه‌ای در قبال هیئت‌ها ندارد، ولی اینک هزینه حضور ورزشکاران در اردوی تیم ملی نیز بر عهده این سازمان است.
قدیری با اشاره به تاثیر مهم مربیان در پرورش ورزشکاران گفت: سازمان ورزش و جوانان استان در مورد به کارگیری مربیان غیر بومی محدودیتی ندارد و هزینه‌های آن را به هیئت‌های ورزشی پرداخت می‌کند، که حضور مربی تیم ملی شمشیر بازی در استان و درخشش استان در مسابقات شمشیر بازی کشوری و دعوت یک نفر به اردوی تیم ملی از نتایج به کارگیری مربیان مناسب در سطح استان است.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول