اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی پنج سال

بهره‌برداری از 85 پروژه ورزشی در خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرکل سازمان ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی گفت: از سال 85 تا سال 90 بیش از 85 پروژه ورزشی به همت دولت نهم و دهم در خراسان‌جنوبی به بهره‌برداری رسیده است.

بهره‌برداری از 85 پروژه ورزشی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، جعفر قدیری پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه مشترک شورای عالی ورزش و ستاد ساماندهی امور جوانان خراسان‌جنوبی اظهار داشت: از این تعداد 68 پروژه احداثی و بقیه پروژه‌ها بازسازی و بهسازی بوده است.

وی ادامه داد: همچنین از این تعداد 25 پروژه ملی، 45 پروژه استانی، 9 پروژه از اعتبارات شرکت نفت و شش پروژه نیز ملی استانی بوده است.

مدیرکل سازمان ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی به ساختار جدید این مجموعه پس از تلفیق سازمان ملی جوانان و تربیت‌بدنی اشاره کرد و گفت: پیش از این در استان‌ها شورای عالی ورزش و ستاد ساماندهی امور جوانان به صورت جداگانه تشکیل می‌شد که پس از تلفیق این ستاد به شورای عالی ورزش و جوانان تغییر نام پیدا کرده است.

قدیری تصریح کرد: از سال 85 تاکنون پنج جلسه شورای عالی ورزش و 16 جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان تشکیل شده است که عدم تشکیل به موقع جلسات شورای عالی ورزش استان به دلیل تغییرات مکرری است که در این بخش صورت گرفته است.

*بسیاری از مصوبات ستاد ساماندهی امور جوانان اجرایی نشده است

وی با انتقاد از عدم اجرای برخی از مصوبات ستاد ساماندهی امور جوانان در سال‌های گذشته گفت:‌ باید این جلسات مورد آسیب‌شناسی قرار گیرد تا راه‌حل‌هایی برای اجرایی شدن این مصوبات مطرح شود.

مدیرکل سازمان ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی ادامه داد: پیشنهاد می‌شود سه کمیته پیگیری مصوبات گذشته، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی، تربیتی در بخش جوانان و چهار کمیته ورزش‌های قهرمانی، همگانی، روستایی و عشایری و جانبازان و معلولان در ذیل این شورا شکل بگیرد.

*تاکید بر جایگاه جوانان در نظام اداری

قدیری تصریح کرد: شکافی بین نسل جوان و گذشته ایجاد شده که این شکاف در نظام اداری ملموس‌تر است و باید با استفاده از مشاوران جوان در زمینه تحکیم جایگاه جوانان در نظام اداری کوشید.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول