اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حضور جمعی از پیشکسوتان ورزش آبادان

رئیس سابق اداره ورزش و جوانان آبادان تقدیر شد

خبرگزاری فارس: در مراسمی با حضور جمعی از پیشکسوتان ورزش آبادان و اصحاب رسانه، خادمعلی تهذیبی، رئیس سابق اداره ورزش و جوانان آبادان تقدیر شد.

رئیس سابق اداره ورزش و جوانان آبادان تقدیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، سخنگوی کانون پیشکوستان فوتبال آبادان در آیین تجلیل از خادمعلی تهذیبی، رئیس سابق اداره ورزش و جوانان آبادان اظهار کرد: مسائل ورزشی شهرستان همواره یکی از دغدغه‌های مردم آبادان بوده زیرا دوستداران و علاقمندان به ورزش در این خطه بسیار زیاد هستند.

وی افزود: جلسات متعددی را با حضور مسئولان شهری در راستای رفع مشکلات پیش‌روی ورزش شهرستان برگزار کرده‌ایم و در نظر داریم شورایی را برای پیشبرد اهداف ورزش شهرستان با حضور رؤسای مشورتی نمایندگان مردم آبادان در مجلس تشکیل دهیم.

ناصر گودرزی با اشاره به اهمیت برگزاری چنین شورایی ادامه داد: در این شورا به راحتی می‌توان مشکلات ورزش شهرستان را پیگیری و در راستای رفع آنها راهکارهای مؤثری ارائه و ترتیب اثر داد.

سخنگوی کانون پیشکوستان فوتبال آبادان همچنین با بیان اینکه آبادان در ورزش همیشه پیشتاز بوده است و در دو سال اخیر نیز شاهد رشد آن بوده‌ایم.

وی در پایان اظهار کرد: توجه به ایجاد زیرساخت‌های فوتبال در آبادان یکی از مواردی است که باید با جدیت در منطقه دنبال شود.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول