اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اداره ورزش و جوانان لنده:

پرداختن به ورزش روستایی اولویت ورزش و جوانان لنده است

خبرگزاری فارس: مسئول اداره ورزش و جوانان لنده گفت: پرداختن به ورزش روستایی اولویت ورزش و جوانان لنده است که ما در این اداره به آن توجه جدی خواهیم داشت.

پرداختن به ورزش روستایی اولویت ورزش و جوانان لنده است

 به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، عین‌الله دهقان عصر امروز در حاشیه اختتامیه مسابقات فوتسال جام قدر با اشاره به ضرورت ورزش در زندگی روزانه اظهار داشت: همه انسان‌ها باید در زندگی روزمره خود ساعاتی را برای ورزش کردن در نظر بگیرند.

وی افزود: ورزش باعث زدودن بیمارهای جسمی و روانی و شاداب کردن روح و جسم می‌شود.

مسئول اداره ورزش و جوانان لنده گفت: توجه به زیرساخت‌های ورزشی در هر جامعه یکی از نیازهای اساسی آن جامعه است چرا که در بسیاری موارد از انحراف جوانان جلوگیری و جامعه‌ای شاداب را برای کشور رقم می‌زند.

دهقان تصریح کرد: البته امروزه توجه نسبی به ورزش و امکانات ورزشی در شهرها و حتی روستاها شده و امکاناتی را برای آن‌ها در نظر گرفته‌اند ولی لازم است در این زمینه تلاش بسیاری شود.

وی در ادامه یادآور شد: به مناسبت ما مبارک رمضان و شب‌های قدر یک دوره مسابقات فوتسال روستایی با حضور 8 تیم در دو گروه چهار نفره برگزار شد.

مسئول اداره ورزش و جوانان لنده با اشاره به پایان یافتن مسابقات فوتسال جام قدر گفت: از هشت تیم شرکت کننده در مسابقات دو تیم شهید هوشمندفر و شهید رضوی به فینال راه یافتند که در پایان تیم شهید رضوی با نتیجه 6 بر 3 بر حریف خود به پیروزی رسید و پیروز این رقابت‌ها شد.

دهقان در ادامه با بیان این که به مناسب ماه رمضان مسابقاتی در رشته شطرنج به صورت منطقه‌ای برگزار شد، افزود: در این مسابقات 5 تیم از روستاهای تابعه لنده حضور یافتند که در پایان آقایان یوسف و کورش نعمتی و دوستعلی عسکری مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

وی یادآور شد: این مسابقات به همت تشکل علمی فرهنگی بصیرت وابسته به اداره ورزش و جوانان لنده برگزار شد.

این مسئول در ادامه به اهتمام ورزش و جوانان لنده به مسابقات روستایی و عشایری اشاره کرد و افزود: اعتقاد داریم که با حمایت از ورزش روستاها در سطح این استان که بیشتر بافت روستایی دارد خواهیم توانست در امر ورزش موفقیت‌های بیشتری کسب کنیم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول