اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی خبر داد:

کسب 7 مدال طلا و نقره توسط تیم بانوان هیئت جانبازان خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی از کسب هفت مدال طلا و نقره توسط تیم بانوان هیئت جانبازان استان در مسابقات کشوری خبر داد.

کسب 7 مدال طلا و نقره توسط تیم بانوان هیئت جانبازان خراسان جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، جعفر قدیری صبح امروز در جمع ورزشکاران خراسان جنوبی اظهار داشت: مدال‌های هیئت جانبازان نشان دهنده وجود ورزشکاران ارزشی توانمند در استان است.
وی با بیان اینکه بازیکنان این هیئت سبب سربلندی و افتخار استان هستند، افزود: هیئت جانبازان خراسان جنوبی توانست با کمترین امکانات بالاترین افتخارات را برای استان کسب کند.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی موفقیت این هیئت در مسابقات کشوری را قابل تقدیر دانست و تصریح کرد: این موفقیت سبب ترغیب مدیران برای تأمین منابع و امکانات بهتری برای ورزشکاران می‌شود.
قدیری اذعان داشت: مشکلات ورزشکاران جانباز و معلول خراسان جنوبی از قبیل فضای ورزشی مناسب، مستمر شدن تمرینات و راه‌اندازی سرویس رفت و آمد مورد توجه جدی قرار گرفته و برای رفع آن تلاش می‌شود.
وی ورزشکاران جانباز و معلول هیئت جانبازان خراسان جنوبی را مایه افتخار این استان دانست و خواستار اطلاع‌رسانی بهتر و توجه بیشتر مطبوعات در زمینه شناساندن این هیئت ورزشی شد.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه افتخارآفرینی هیئت جانبازان و معلولان خراسان جنوبی باید به شکل ویژه‌ای توسط رسانه‌ها منعکس شود، خاطرنشان کرد: باید به ورزشکاران جانباز خراسان جنوبی توجه بیشتر شود.
رئیس هیئت جانبازان خراسان جنوبی نیز از کسب مقام نایب قهرمانی شنای کشور توسط تیم هیئت جانبازان استان در مسابقات کشوری این رشته خبر داد.
مهدی شریعتی‌فر گفت: در سال جاری دو کاروان بانوان از هیئت جانبازان خراسان جنوبی به مسابقات کشوری اعزام شده‌اند و موفقیت خوبی برای استان به دنبال داشته‌اند.
وی ادامه داد: تعداد مدال‌های هیئت جانبازان خراسان جنوبی نسبت به سال گذشته از افزایش سه برابری برخوردار بوده است.
رئیس هیئت جانبازان خراسان جنوبی با بیان اینکه در سال جاری 30 نفر در قالب دو کاروان به مسابقات کشوری اعزام شده‌اند، تصریح کرد: این ورزشکاران در رشته‌های تنیس روی میز، شنا، بوچیا، دو ومیدانی و تیراندازی شرکت داشته‌اند.
شریعتی‌فر تصریح کرد: کاروان اول این هیئت در قالب رشته‌های بوچیا، دومیدانی و تیراندازی در تاریخ 27 مهر سال جاری اعزام شده‌اند.
وی یادآور شد: در رشته بوچیا زینب سلیمانی مدال نقره، در رشته تیراندازی نساء گازاری مقام هفتم کشوری و در رشته دو ومیدانی زهرا زحمتکش در پرتاب دیسک مدال طلا و در پرتاب وزنه، مدال نقره را کسب کردند.
رئیس هیئت جانبازان خراسان جنوبی با بیان اینکه کاروان دوم این هیئت در قالب رشته‌های تنیس روی میز و شنا در تاریخ سوم آبان سال جاری به این مسابقات اعزام شدند، اظهار کرد: در رشته تنیس روی میز علاوه بر کسب مقام نایب قهرمانی کشور، خاطره خالدار و زهرا علی‌آبادی به ترتیب در انفرادی مدال‌های طلا و نقره کشوری را کسب کرده‌اند.
شریعتی‌فر خاطرنشان کرد: در رشته شنا نیز رضوان ناصری گل و الهام پدید به ترتیب مقام‌های پنجم و هفتم کشوری را کسب کرده‌اند.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول