اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی خواستار شد:

برآورد ریالی برنامه‌های تربیت‌بدنی در نیمه دوم امسال

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی خطاب به کارمندان این نهاد، خواستار برآورد ریالی و تجهیزاتی برای برنامه‌های پیش رو در نیمه دوم سال جاری شد.

برآورد ریالی برنامه‌های تربیت‌بدنی در نیمه دوم امسال
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، جعفری قدیری امروز در جمع پرسنل این نهاد اظهار داشت: این جلسه پیرامون ضرورت ارزیابی عملکرد ماهانه و فصلی، برنامه‌ریزی اعتباری و تجهیزاتی برای برنامه‌های نیمه دوم سال، توجه به برخورداری از تصویر مناسب برای ارائه خدمات مطلوب‌تر توسط واحدها و مجموعه‌های تحت امر برگزار شده است.
وی با تاکید بر لزوم اجرایی کردن برنامه عملیاتی سال 90 بر کنترل، بازنگری و اصلاح عملکرد و برنامه‌ها برای رسیدن به وضع مطلوب خواستار ارایه گزارش عملکرد حوزه‌ها شد.
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی تصریح کرد: توجه به چرخه بهره‌وری یا کیفیت دمینگ در راستای ارزیابی روند کار و تصحیح اشتباهات احتمالی برنامه یک ضرورت انکار ناپذیر است و واحدها باید نسبت به گزارش ماهانه و فصلی در این مورد اقدام کنند.
قدیری با بیان اینکه برخورداری از برنامه، لزوم کنترل برای تطبیق با هدف برنامه یک اصل مهم در مدیریت است خواستار برآورد ریالی و تجهیزاتی برای برنامه‌های پیش رو در نیمه دوم سال که نیمه پرکاری است، شد.
وی برگزاری برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی، سومین نمایشگاه تجهیزات و ادوات ورزشی، دهه ولایت، دهه فجر و نظایر آن را از جمله‌های برنامه‌های کاری سال 90 عنوان کرد.
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با ابراز خرسندی از نحوه برگزاری دومین نمایشگاه تجهیزات و ادوات ورزشی که در آبان ماه سال گذشته برگزار شد خواستار حرکت با برنامه و ارائه پیشنهادات سازنده و مطلوب برای برگزاری بهتر نمایشگاه نسبت به سال گذشته شد.
قدیری تصریح کرد: یکی از نقاط قوت نمایشگاه آن بود که همه اعضای خانواده در کنارهم مسابقات را از نزدیک تماشا کردند.
وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه بهترین فضا را برای معرفی خدمات، جذب ورزشکاران، آشنایی مردم با وجوه مختلف تشکیلات ورزش و کار تشکیلات در حوزه جوانان فراهم می‌کند و آنجا است که باید ارزش کارهایی که برای مردم انجام می‌دهیم به درستی عرضه شود.
قدیری با تبیین اهمیت تعهد سازمانی و تاثیر آن بر فرهنگ‌ سازمانی گفت: تعهد سازمانی زمانی است که ما از خود برای دفاع از سازمان و تلاش روزافزون برای ارتقای آن مایه می‌گذاریم و منافع سازمانی را بر منافع فردی ارجحیت می‌دهیم.
وی افزود: فرهنگ سازمانی در درجه اول نشات گرفته از رفتار سازمانی است و آنچه که مورد ارزیابی و سنجش قرار می‌گیرد همانا رفتار و عملکرد افراد سازمان است.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه همیشه با افکار سنجی درصدد شناخت و پایش سنجش میزان رضایتمندی مردم از تشکیلات هستیم، تصریح کرد: انتظار دارم به عنوان یک قاعده عمل هر تصویری از تشکیلات در ذهن مخاطبان است سعی کنیم آن را زیباتر کنیم و تحقق این همه جز با کار و تلاش و ارائه عملکرد رضایت بخش میسر نیست.
قدیری با ابراز رضایت از میانگین مجموعه کاراکتری که از ورزش استان در نزد جامعه است، خاطرنشان کرد: اگر تصویری که در نزد مردم از تشکیلات ورزش، تصویر نسبتاً خوبی است جا دارد که مطلوب‌تر شود و همه باید در این مسیر به عنوان خادمان همکاری و همراهی کنیم.
وی با بیان اینکه همیشه این دیگران نیستند که نگاه‌شان را به ما تصحیح کنند بلکه این ما هستیم که باید نگاهمان را درست کنیم تصریح کرد: اگر تصویر درست و خوبی از آن داریم باید آن را بهبود ببخشید و اگر تصویر بدی از آن در ذهنتان است آن را اصلاح کنید.
در پایان این جلسه بررسی سیاست‌های کلی اشتغال ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری بود که مدیرکل تربیت بدنی خراسان جنوبی پس از قرائت آنها خواستار برنامه‌ریزی آموزشی مناسب برای ترویج و تقویت فرهنگ کار در جامعه، توجه به جانشین پروری به عنوان یکی از وظایف مهم هر مسئول و همکاری در استقرار و ایجاد نظام جامع اطلاعات در اداره کل و توجه به کاهش نرخ بیکاری در استان و رعایت تناسب افزایش دستمزدها با بهره‌وری نیروی کار شد.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول