اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی:

حرمت ریش‌سفیدان ورزش را نگه داریم

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: ما باید حرمت ریش‌ها و موی سفید پیشکسوتان را نگه داریم و اگر چیزی داریم از ناحیه همین بزرگان و پیشکسوتان است.

حرمت ریش‌سفیدان ورزش را نگه داریم
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، جعفر قدیری صبح امروز در نشست کارکنان تربیت بدنی استان و پیشکسوتان ورزش استان به تبیین خطی مشی اداره کل در مورد تمامی همکاران در هر وضعیت استخدامی و محل جغرافیایی خدمت پرداخت و آن را مبتنی بر نگاهی متوازن و عدالت گسترانه قلمداد کرد.
وی خطاب به ریش‌سفیدان تربیت‌بدنی اظهار داشت: بانیان اصلی کار تشکیلات شما هستید و ما در ادامه کار، آن را از شما تحویل گرفتیم و شما هستید که صاحبان اصلی این ملک و مکان هستید.ما به عنوان همکاران شما در اداره کل امیدواریم فرزندان خلف و میراث بران شایسته‌ای برای شما باشیم.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی تصریح کرد: برگزاری این مراسم نیز به خاطر وظیفه‌ای است که در قبال تک تک شما عزیزان داریم و اگر وظیفه خود را به درستی انجام نمی‌دهیم بنا را بر ناشایستگی و کم لیاقتی‌مان بگذارید و قدردانی و تشکر شما عزیزان از این خدمتگزار کوچک نشان دهنده شأن و منزلت والای شما است که با ابراز محبت، کوچک نوازی می‌کنید.
قدیری در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به درخواست برخی از بازنشستگان و موظفان برای استخدام فرزندانشان در تشکیلات خاطرنشان کرد: وجود برخی قوانین و ضوابط حاکم بر آن دست ما را می‌بندد اما سعی‌ ما بر این است ضمن پایبندی به قانون و کاویدن راهکارهای قانونی، با توجه به حاکم شدن شرایط جدید و شکل‌گیری وزارت ورزش و جوانان، از ابلاغ شدن ساختار جدید تا ظرف یکی دو هفته آینده خبر داد امید است خدمات بهتری را در دو بخش کارمندی و بازنشستگان ارائه کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در ادامه با بیان اینکه بنده پرورده این آب و خاک هستم و به عشق آمدن به بیرجند برای خدمت کردن به مردم این آب و خاک به خراسان جنوبی آمدم، گفت: تمام تلاشم ارائه خدمت با کیفیت به مردم خوب این دیار است.
قدیری با اشاره به برگزاری همایش پیاده‌روی بزرگی که در استان برگزار شد، ادامه داد: مشکلی که در جریان پیاده‌روی خانوادگی بیستم آبان پیش آمد هم مردم اذیت شدند و هم ما شرمنده و به هر حال تا روزی که باشم عاشقانه خدمت خواهم کرد و فلسفه حضور هر رفتن و آمدنی نیز صرفا خدمت کردن به مردم است و به هر حال آرزومندم که هیچگاه شرمنده مردم و همشهریان عزیزم نباشم.
وی اظهار امیدواری کرد: خداوند به ما توفیق دهد که حرمت ریش‌ها و موی سفید پیشکسوتان را نگه داریم و اگر چیزی داریم از ناحیه همین بزرگان و پیشکسوتان است و اگر توفیقی وجود دارد به واسطه حضور همین عزیزان است که مایه دلگرمی ما هستند، است.
علی عزیززاده مقدم، معاون توسعه امور ورزش و جوانان استان نیز خواستار بهره‌گیری عملی از تجربیات و عملکرد، تذکر اشتباهات احتمالی به واسطه نیازمندی به تجربه پیشکسوتان شد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول