اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه آبادان:

عملکرد اداره ورزش و جوانان آبادان شاخص است

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه آبادان گفت: عملکرد اجرایی اداره ورزش و جوانان آبادان و مدیریت آن "خادمعلی تهذیبی" بین ادارات شهرستان شاخص است.

عملکرد اداره ورزش و جوانان آبادان شاخص است

بهرام ایلخاص‌زاده امروز در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دولت در آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس اظهار کرد: این نمایشگاه با هدف معرفی فعالیت‌های ارگان‌‌های اجرایی شهرستان آبادان در هفت سال گذشته برای عرضه در معرض دید شهروندان آبادانی قرار گرفته است.

وی افزود: البته فضای محدود این نمایشگاه به بسیاری از سازمان‌ها و ادارات موجود در شهرستان این اجازه را نداد که بتوانند دستاوردهای خود را به‌طور مفصل معرفی و در معرض دید مردم قرار دهند.

فرماندار ویژه آبادان با تقدیر از عملکرد دستگاه‌های اجرایی شهرستان در طول یک‌سال اخیر گفت: عملکرد اجرایی اداره ورزش و جوانان آبادان و مدیریت آن "خادمعلی تهذیبی" بین ادارات شهرستان شاخص است.

وی با بیان اینکه امیدواریم با تعامل مضاعف مسئولان شهرستان بتوان در آینده‌ای نزدیک در راستای رفع مشکلات پیش‌روی منطقه گام‌های متعالی‌تری برداشت، گفت: در سال جاری با آغاز پروژه فاضلاب جامع شهری آبادان می‌توان گام نهادن در مسیر جهادی خدمت‌رسانی به مردم را به خوبی مشاهده کرد.

ایلخاص‌زاده در پایان در خصوص پروژه‌ها و دستاوردهای عمرانی و رفاهی فرمانداری آبادان در این نمایشگاه خاطرنشان کرد: پروژه‌هایی مانند پیگیری و راه‌اندازی بازارچه مرزی با کشور عراق، پیگیری مصوبات سفرهای استانی دولت به شهرستان، بازسازی اماکن ورزشی، طرح آمایش زمین، دستور کار راه‌اندازی سینماهای شهر، نظارت بر پروژه‌های عمرانی و طرح آبیاری و زهکشی جزیره آبادان از جمله مواردی است که در این نمایشگاه بررسی می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول