اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی:

خراسان جنوبی ظرفیت بالایی در تربیت ورزشکاران تیرانداز دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و امور جوانان خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی ظرفیت بسیار بالایی در تربیت ورزشکاران در رشته تیراندازی دارد.

خراسان جنوبی ظرفیت بالایی در تربیت ورزشکاران تیرانداز دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، جعفر قدیری پیش از ظهر امروز در مجمع انتخابی رئیس هیئت تیراندازی خراسان جنوبی اظهار داشت: هیئت‌هایی که در مسابقات کشوری مقام اول تا سوم را کسب کنند صاحب سالن اختصاصی می‌شوند.
وی افزود: با توجه به کمبود اعتبارات باید از منابع به صورت بهینه استفاده کرد و امکانات و اعتبارات با توجه به شایستگی‌ها تقسیم شود.
مدیرکل ورزش و امور جوانان خراسان جنوبی تصریح کرد: در چشم‌انداز پنج ساله برنامه‌ریزی شده که خراسان جنوبی در پایان این پنج سال جزو 10 استان اول کشور باشد.
قدیری با اشاره به رتبه 10 کشوری تیراندازی خراسان جنوبی، تصریح کرد: خراسان جنوبی ظرفیت بالایی در تربیت ورزشکاران در رشته تیراندازی دارد.
وی نخستین قربانیان اختلافات را ورزشکاران دانست و تصریح کرد: با توجه به اینکه اختلافات نشانه حیات است بر اختلافات مدیریت کنید.
مدیرکل ورزش و امور جوانان خراسان جنوبی با اشاره به سخن پیامبر که فرمودند « به فرزندان خود تیراندازی، شنا و اسب سواری را آموزش دهید»، یادآور شد: بنا بر تحقیقات دانشمند آمریکایی ـ مسیحی با توجه به این سخن پیامبر هیچ دینی به اندازه اسلام به بحث نیرومندی پیروان خود توجه ندارد و هیچ دینی در این مورد موفق نبوده است.
یکی از مربیان تیراندازی در خراسان جنوبی نیز با اشاره به طرح استعدادیابی فدراسیون برای استان‌ها گفت: این طرح استعداد یابی که طی دو سال گذشته برگزار شده، زمینه خوبی برای شکوفایی استعدادهای نهفته در تیراندازان استان‌های سراسر کشور بوده است.
علی حسینی اساسی‌ترین مشکل تیراندازان استان را نبود سالن اختصاصی عنوان کرد.
وی از راهیابی سامان توکلی به تیم ملی به رقابت در مسابقات بین‌المللی خبر داد و گفت: در حال حاضر نیز از خراسان جنوبی چندین تیرانداز به اردوی تیم ملی راه یافتند.
در پایان این جلسه حسین دهکی با کسب 18 رأی از سوی تمامی اعضای مجمع به عنوان رئیس هیئت تیراندازی خراسان جنوبی انتخاب شد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول