اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان:

احمدی‌نژاد گفتمان انقلاب را احیا کرد

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان گفت: دولت نهم و دهم با شعار عدالت‌ و مهرورزی به روی کار آمد و گفتمان انقلاب را احیا کرد.

احمدی‌نژاد گفتمان انقلاب را احیا کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، شرفی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی این شهرستان با بیان اینکه در مقطعی از انقلاب کسانی با نام ولایت سر کار آمده و بی‌ولایت رفتند، اظهار داشت:‌ کسانی با نام دین آمدند ولی علیه دین توطئه کرده و بی‌دین رفتند.

وی افزود: کسانی به خاطر روزه‌خواری از سفره نظام به سر کار آمدند ولی ویژه‌خواری کرده و به غارت مشغول شدند.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه این افراد استحاله فرهنگی ملت شریف ایران را برنامه‌ریزی کردند، گفت: این افراد استحاله را در دستور کار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: آن‌‌ها آمدند تا ارزش‌ها را از بین ببرند و به ائمه اطهار(ع) توهین کردند.

شرفی با بیان اینکه این افراد تحصن کردند تا بر مسیر انحرافی خود پافشاری کنند، گفت: عاشورا، قرآن، نمازهای جمعه و شهدا ارزش‌های ما هستند، ولی عده‌ای آمدند تا این‌ها را استحاله کنند.

وی افزود: ولی در ادامه دولتی با شعار عدالت‌ و مهرورزی به روی کار آمد و گفتمان انقلاب را احیا کرد.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه این دولت تلاش کرد که منابع و ظرفیت‌های انقلاب را به صورت مساوی توزیع کند، عنوان داشت: این دولت با روحیه ریسک‌پذیری خود دست به اجرای طرح‌هایی زد که بسیاری آمدند ولی توانایی اجرای آن را نداشتند.

وی اضافه کرد: وقتی کسی ولایت‌مداری را در خود ایجاد کرده و در همه صحنه‌ها این گفتمان را در خود حفظ کرده و می‌کند نشان از آن دارد که زیرساخت‌های این فرد به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است که باید این مسیر را طی کند.

شرفی در ادامه با بیان اینکه نظام دینی ما مسیر بهشت را برای ما مشخص کرده است، گفت: کسی که بتواند در این مسیر گام بردارد به سعادت اخروی دست پیدا می‌کند.

وی افزود: در قرآن و در سوره عصر نیز به این نکته اشاره شده و بیان می‌کند که همگان به غیر از کسانی که عمل صالح انجام می‌دهند در خسران و زیان هستند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول