اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد بزرگداشت 9 دی‌ در تشریح ریشه‌های شکل‌گیری حماسه 9 دی

‌نایینی: گفتمان انقلاب اسلامی در حماسه ۹ دی دوباره تکرار شد

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد بزرگداشت 9 دی کشور با بیان اینکه رهبری با مدیریت داهیانه خویش تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده و گفتمان انقلاب دوباره تکرار شد، گفت: این ظرفیت‌سازی باعث شد تا بیداری اسلامی قدرت بگیرد.

‌نایینی: گفتمان انقلاب اسلامی در حماسه ۹ دی دوباره تکرار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی محمد نایینی بعد از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت حماسه هشتم دی مردم تبریز، در تشریح ریشه‌های شکل‌گیری حماسه 9 دی در کشور اظهار کرد: نقش مردم تبریز و آذربایجان در وقوع این حماسه و پیشتازی آنان در حمایت از ولایت فقیه واقعا بی‌بدیل بود.
وی اظهار داشت: این حماسه در حالی به وقوع پیوست که غرب با تمام توان خود اعم از 800 مرکز تئوریزه کردن الگوهای براندازی در جهان، توانسته بود در 31 کشور انقلاب رنگی کند و در 18 کشور جهان بر نتیجه انتخابات تاثیر بگذارد.
نایینی افزود: اصلی‌ترین محور این اقدامات مقابله با جهان اسلام و در راس آن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و برای همین منظور نقشه‌ها و توطئه‌های پیچیده‌ای طراحی کرده‌اند چرا که هر قدر انقلاب جلوتر می‌رود بر عمق آن افزوده می‌شود و امکان کنترل آن برای این کشورها از بین می‌رود.
وی در ادامه گفت: دشمن با بهره‌گیری از تجربیات دهه نخست انقلاب، رویکرد نرم را برگزید تا با ایجاد ضعف اجتماعی و خدشه بر باورهای دینی و ارزشی آن ملت را از بین ببرد و از این رو در جریان فتنه 88 با تمام سرمایه‌های خود به میدان آمد.
رئیس ستاد بزرگداشت 9 دی کشور اضافه کرد: این اقدامات به جایی رسید که از بهایی، سلطنت‌طلب و منافق تا بنیاد سوروس، خانه آزادی، شبکه‌های مجازی و رسانه‌ای وابسته علیه نظام متحد شدند و این همه میسر نمی‌شد مگر با برنامه‌ریزی چند ساله که رهبر معظم انقلاب را نیز آن را تایید فرمودند.
نایینی خاطرنشان کرد: در این سال‌ها دشمن از غفلت دانشگاهیان و نخبگان استفاده کرد، بی‌تفاوتی نسبت به مفاسد اقتصادی ایجاد کرد و ده‌ها مورد کار انجام داد تا تردیدی بزرگ را براساس دروغی بزرگ ایجاد کند.
وی تصریح کرد: تمام اقدامات غرب برای تکمیل پروژه شکست خورده تیر 76 بود اما چون توان ادعای تقلب در انتخابات 84 را به دلیل برگزاری آن توسط عوامل خود در کشور را نداشت زهر خود را در انتخابات 88 ریخت و با بی‌بصیرتی خواص فریب خورده تا حدودی پیش آمد.
رئیس ستاد بزرگداشت حماسه 9 دی کشور با بیان اینکه شیطنت‌های این عده منتهی به مخالفت با اصل ولایت فقیه می‌شد، اظهار داشت: جسارت این افراد در روز عاشورا به ساحت اباعبدالله باعث شد تا در نهایت صبر مردم لبریز شود و این بار لشکر امام حسین (ع) لشکر ابن‌زیاد را در هم بشکند.
نایینی با تاکید بر اینکه همه 14 میلیون نفری که به موسوی رای داده بودند به خاطر پیشینه انقلابی وی از او حمایت کردند، افزود: این افراد پس از پی بردن به چهره واقعی موسوی با برائت از وی در صف مردم حماسه 9 دی حضور یافته و از ولایت فقیه اعلام حمایت کردند.
وی، پای کار آوردن این همه از توان نظام را مدیون مدیریت رهبری انقلاب دانست و تاکید کرد: ایشان با مدیریت داهیانه خویش تهدید‌ها را در این قائله تبدیل به فرصت کردند و گفتمان انقلاب دوباره تکرار شد.
نایینی تصریح کرد: این ظرفیت‌سازی باعث شد تا بیداری اسلامی قدرت بگیرد و الگوهای وارداتی براندازی نرم با شکست مواجه شود همچنین سرمایه‌های اجتماعی به عنوان سرمایه اصلی انقلاب تقویت شود.
وی در ادامه گفت: توطئه‌های دشمن تمامی ندارد و هر بار با یک روش جدید به مقابله با نظام می‌آید تا نقشه‌های خود را علیه انقلاب عملی کند و در آستانه انتخابات مجلس مطمئناً برنامه‌ریزی‌های جدیدی دارد که با هوشیاری دوباره مردم خنثی می‌شود.
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول