اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه سازمان بسیج اساتید کرمان

مجلس نقش موثری در گفتمان انقلاب اسلامی دارد

خبرگزاری فارس: سازمان بسیج اساتید استان کرمان در بیانیه خود برای دعوت از مردم شریف و حماسه‌ساز برای خلق حماسه دشمن‌شکن در انتخابات مجلس نهم تاکید کرد: بی‌تردید مجلس نهم در کارآمدی و تحقق گفتمان انقلاب اسلامی نقشی تعیین‌کننده‌ دارد.

مجلس نقش موثری در گفتمان انقلاب اسلامی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سازمان بسیج اساتید استان کرمان در بیانیه‌ای اعلام کرد: بی‌شک گفتمان انقلاب اسلامی با رویکرد احیای ارزش‌های الهی و انسانی و تاثیرگذاری خود به عنوان پدیده‌ای بی‌نظیر در عصر حاضر راهی جدید و روشن را برای بشریت با مدل مردم‌سالاری دینی ارایه داده است.

در این بیانیه آمده است: انقلاب اسلامی مناسبات حاکمان جبار جهانی برای استثمار ملت‌های جهان به ویژه ملت‌های مسلمان را برهم زده و روحیه مقاومت در برابر استبداد جهانی و پیشرفت و تعالی انسان‌ها مبتنی بر انتخاب و حرکت در سایه معنویت و تحقق ارزش‌های وعده داده شده الهی را به وجود آورده است.

در بخش دیگری از این بیانیه خاطرنشان شده است: ایران اسلامی امروز موثر در تحولات بین‌المللی به ویژه حرکت پرخیر و برکت بیداری اسلامی و الهام‌بخش ملت‌های عدالت‌طلب و آزادیخواه جهان است این امر منجر به امید در دوستان انقلاب اسلامی و عصبانیت در دشمنان آن به ویژه آمریکا و صهیونیست جنایتکار شده است و نشانه آن تشدید فشارهای اقتصادی و ایجاد اسلام‌هراسی و ایران‌هراسی و هدف آنها جلوگیری از نقش ایران در تحولات منطقه به عنوان یک الگوی اسلامی است.

در بیانیه بسیج اساتید استان کرمان بیان شده است: با توجه به شرایط کنونی جهان اسلام و ایران اسلامی به عنوان یک الگو «انتخابات مجلس نهم» از حساسیت و اهمیت زیادی برخوردار است و دشمن می‌خواهد با ایجاد جنگ روانی و رسانه‌ای و توسعه شبکه اجتماعی و مجازی، تشدید فشارهای اقتصادی، امنیتی و سیاسی امنیتی، فضای جامعه را به سوی اختلاف و دو قطبی شدن بکشاند و مانع حضور حداکثری و سبب بی‌ثباتی و چالش‌های امنیتی شود.

استادان بسیجی در این بیانیه تاکید کرده‌اند: ما فرزندان ملت قهرمان در سنگرهای جهاد علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از اقشار فهیم و مسلمان استدعا داریم با مشارکت حداکثری و انتخاب هوشمندانه خود به خلق حماسه‌ای دیگر در تشکیل مجلس هم‌طراز گفتمان انقلاب اسلامی بپردازند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: بی‌تردید مجلس نهم در کارآمدی و تحقق گفتمان انقلاب اسلامی نقشی تعیین‌کننده دارد و بر این اساس مهم‌ترین ویژه‌گی‌هایی که در گزینش نمایندگان مجلس نهم لازم است، مورد تاکید قرار گیرد، عبارتند از ولایتمداری، کارآمدی، توجه به مصالح ملی، قانون‌مداری و خردورزی، عدم وابستگی به کانون‌های قدرت و ثروت، تبری از فتنه و انحراف و برخورداری از پشتوانه بالای مردمی است.

در بخش پایانی این بیانیه تاکید شده است: انتخابات 12 اسفند فرصتی تاریخی برای مردم حماسه‌ساز است که اگر مثلث شوم نظام سلطه، جریان فتنه و انحراف مترصد خواب‌های شیطانی در فضای انتخاباتی‌ هستند، وفاداران به انقلاب باید در یک جبهه واحد با زعامت امام خامنه‌ای و با درایت و دوراندیشی بار دیگر با خلق فرصت‌های جدید همچون همه انتخابات گذشته، انقلاب و نظام اسلامی را با حرکت شگفتی‌ساز خود پویا و دشمنان ایران را مایوس کنند.

انتهای پیام/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول