اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سی و سومین سالگرد انقلاب

سلسله همایش‌های گفتمان انقلاب در فیروزه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار فیروزه از برگزاری سلسله همایش‌های گفتمان انقلاب اسلامی با حضور دانش‌آموزان مقطع متوسطه شهرستان فیروزه خبر داد.

سلسله همایش‌های گفتمان انقلاب در فیروزه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمدرضا حاجی‌زاده پیروزی انقلاب اسلامی را مرهون تاسی مردم از فرامین قرآنی و رهبری دانست و اظهار داشت: حفظ ارزش‌های انقلاب در سایه استمرار پیروی از این رهنمودها است.

فرماندار فیروزه افزود: برای برگزاری جلسات و همایش‌های متعدد قرآنی در طول دهه‌فجر برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای برگزاری 50 برنامه همزمان با دهه‌فجر در شهرستان فیروزه گفت: برگزاری همایش گفتمان ولایت، مسابقه کتابخوانی پدافند غیرعامل، مسابقه پیامک و فراخوان مقاله با محوریت انقلاب اسلامی از جمله برنامه‌هایی است مقرر شده است با همکاری آموزش و پرورش شهرستان اجرا شود.

وی ارتقای سطح نشاط اجتماعی را از دیگر رویکردهای ستاد دهه‌ فجر شهرستان فیروزه عنوان کرد و افزود: برگزاری مسابقات متعدد سفره‌آرایی، ورزشی، طبخ غذاهای محلی و نیز جشنواره بادبادک‌های رنگی ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی با این رویکرد برنامه‌ریزی و در ایام دهه‌ فجر برگزار می‌شود.

فرماندار فیروزه از افتتاح پروژه های عمرانی بخش طاغن‌کوه در چهارمین روز از دهه فجر خبر داد و اظهار داشت: طرح‌های عمرانی بخش مرکزی و نیز شهر فیروزه به ترتیب در پنجمین و هشتمین روز این دهه به بهره‌برداری می‌رسد.

حاجی‌زاده با اشاره به برپایی همایش زن یادمان شهیده نسرین افضل در روز 14 بهمن ماه اظهار داشت: همایش‌های عطر ماندگار، خانواده پایدار و حلقه‌های صالحین با موضوع رسالت و منزلت زن مسلمان بخش دیگری از برنامه‌های دهه‌فجر شهرستان فیروزه با محوریت زنان است.

وی خاطرنشان کرد: اجرای مطلوب برنامه‌های مصوب شده در ستاد دهه‌ فجر شهرستان، سبب ارتقای سطح آگاهی‌های عمومی می‌شود.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول