اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سپاه امام سجاد (ع)‌:

مجلس نهم در تحقق گفتمان انقلاب اسلامی نقشی تعیین‌کننده دارد

خبرگزاری فارس: سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در بیانیه‌ای اعلام کرد: بی‌تردید مجلس نهم در کارآمدی و تحقق گفتمان انقلاب اسلامی نقشی تعیین‌کننده خواهد داشت.

مجلس نهم در تحقق گفتمان انقلاب اسلامی نقشی تعیین‌کننده دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با صدور بیانیه‌ای به مناسبت نهمین انتخابات مجلس آورده است: انتخابات 12 اسفند ماه 90 فرصتی تاریخی برای مردم حماسه‌ساز است که اگر مثلث شوم نظام سلطه، جریان فتنه و انحراف مترصد خواب‌های شیطانی در فضای انتخاباتی هستند، وفاداران به انقلاب باید در یک جبهه واحد تحت زعامت رهبر معظم انقلاب بار دیگر با خلق فرصت‌های جدید انقلاب و نظام اسلامی را با حرکت شگفتی‌ساز خود پویا و دشمنان ایران را مایوس کنند.

در این بیانیه اضافه شده است: انتخابات مجلس نهم از حساسیت و اهمیت زیادی برخوردار است و دشمن می‌خواهد با ایجاد جنگ روانی و رسانه‌ای و توسعه شبکه اجتماعی و مجازی، تشدید فشارهای اقتصادی – امنیتی و سیاسی فضای جامعه را به سوی اختلاف و دوقطبی شدن سوق دهد و مانع حضور حداکثری و سبب بی‌ثباتی و چالش‌های امنیتی شود.

سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در این بیانیه خاطرنشان کرده است: کارکنان سپاه امام سجاد (ع) و بسیجیان قهرمان همگام با ملت فهیم و همیشه در صحنه ایران در انتخابات شرکت فعالانه داشته و بار دیگر به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مشت محکمی به دهان دشمنان خواهند کوبید.

این بیانیه با اعلام حضور کارکنان این مجموعه در انتخابات 12 اسفند تصریح کرد: بی‌تردید مجلس نهم در کارآمدی و تحقق گفتمان انقلاب اسلامی نقشی تعیین‌کننده خواهد داشت.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول