اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش چرام:

معاونین پرورشی مروج گفتمان انقلاب در مدارس باشند

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی آموزش و پرورش چرام گفت: از مهم‌ترین وظایف معاونین پرورشی بسط و ترویج گفتمان انقلاب در مدارس است.

معاونین پرورشی مروج گفتمان انقلاب در مدارس باشند
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، علی‌اکبر نعمتی صبح امروز در جمع معاونین پرورشی این شهرستان با بیان اینکه امور تربیتی یادگار بزرگان انقلاب و اندیشمندانی است که دل در گرو ارش‌های متعالی دین داشتند، اظهار کرد: باید ولایت‌مداری را در بین دانش‌آموزان و مدارس خود نهادینه کنیم تا کشور و نظام در برابر استکبار و دشمنان بدخواه واکسینه شود.
نعمتی افزود: باید امید به زندگی با افزایش فرهنگ انتظار مهدوی در جامعه افزایش یابد و ما در این راستا مدیون همفکری علما و روحانیت هستیم.
وی گفت: برای حفظ سرمایه‌های انسانی موجود در مدارس نیازمند تحولاتی هستیم که آن را در منظر ادبیات معماری تمدن نوین اسلامی مشاهده می‌کنیم.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش چرام بیان داشت: آموزش و پرورش باید بستر تربیت افراد شجاع، خوش‌خو، خیرخواه و امیدوار به آینده را فراهم کند.
این مسئول با بیان این‌که انقلاب باید از آموزش و پرورش به جامعه راه پیدا کند، تصریح کرد: چنین نهادی با این‌گونه مسئولیت‌ها و با این عناصر به‌طور قطع باقی خواهد ماند.
نعمتی متذکر شد: معاونین پرورشی باید راهبردی قوی را در کنار دانش‌آموزان اعمال کنند تا انجام تمام فعالیت‌های پرورشی توسط خود دانش‌آموزان انجام شود.
وی بیان داشت: دشمن در حال سبک‌دهی به زندگی مردم در کشورهای آزادیخواه و مسلمان است که باید همه گوش به زنگ بوده و در مقابل این توطئه دشمن چاره‌اندیشی کنیم.
معاون پرورشی آموزش و پرورش چرام وظیفه مربیان پرورشی را در این هنگامه، خطیر و حساس عنوان کرد و بیان داشت: باید از همه ظرفیت‌های موجود استفاده کرده و رشد و ترویج فرهنگ مطالعه، افزایش سرانه‌ها، گسترش اردوها به خصوص راهیان نور، طرح هجرت و برپایی گفتمان انقلاب اسلامی را از برنامه‌های مهم خود دانسته و در اجرایی کردن آن‌ها اهتمام بورزیم.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول