اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل آموزش و پرورش قزوین:

طرح هجرت بازگشت به گفتمان اول انقلاب است

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل آموزش و پرورش قزوین گفت: طرح هجرت اتفاقی بسیار خوب و بازگشت به گفتمان اول انقلاب است.

طرح هجرت بازگشت به گفتمان اول انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، جعفر حبیبی در جلسه هماهنگی اجرای برنامه‌های طرح هجرت استان قزوین که در سالن کنفرانس آموزش و پرورش ناحیه 2 قزوین برگزار شد، اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران فضای بسیار خوب و مناسب کشور و همچنین هم‌دلی و تعامل بین مسئولان سبب شروع سازندگی وسیع در سطح کشور شد.

طرح هجرت در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است

وی طرح هجرت را نشأت گرفته از فضای انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: کارهای جهادی که بعد از انقلاب شروع شد در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

این مقام مسئول ادامه داد: بسیج سازندگی آثار بسیار پر برکتی دارد و همدلی، همراهی، تعلیم و تربیت که تأثیر مهم و ارزشمندی بر جوانان داشته باشد در این طرح وجود دارد.

حبیبی فضای معنوی موجود در اردوهای جهادی را مؤثر بر روحیات جوانان ارزیابی کرد و یادآور شد: فضای معنوی که در اردوهای جهادی وجود دارد به خاطر سازندگی و کمک به مردم محروم مناطق مختلف کشور است.

وی بیان کرد: تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اردوهای جهادی و غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان همت مسئولان را برای گسترش امر سازندگی در کشور افزایش داده است و هر طرحی که مورد تأیید مقام معظم رهبری و علمای دین باشد در دراز مدت تأثیر مثبتی بر جامعه می‌گذارد.

این مسئول تشریح کرد: آموزش و پرورش استان قزوین به صورت جدی اجرای طرح هجرت را پیگیری کرده و در حال حاضر همه شرایط برای انجام این کار بزرگ توسط جوانان و دانش‌آموزان در آموزش و پرورش استان فراهم شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین ابراز کرد: طرح هجرت هر سال در حال گسترش و توسعه در جامعه است و این مهم نشان‌دهنده تأثیر‌گذاری این طرح در ابعاد مختلف علمی، فرهنگی و تربیتی است.

برنامه‌های بسیج سازندگی بازوان توانمند نظام است

وی برنامه‌های فرهنگی و سازندگی بسیج سازندگی را بازوان توانمند نظام ارزیابی و تجربه آموزش و پرورش استان قزوین را در مسائل فرهنگی بی‌شمار عنوان کرد.

این مقام مسئول همچنین اعزام کاروان‌های راهیان نور را به عنوان یک کار مهم فرهنگی نام برد و بهترین راه برای مقابله با جنگ نرم دشمن دانست.

حبیبی تأکید کرد: نباید طرح هجرت را محدود به تکلیف اداری کنیم چرا که مانع انجام کارهای بزرگ خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در طرح هجرت 3 هدف مهم را در استان قزوین دنبال می‌کنیم، تشریح کرد: تعامل در خود سیستم آموزش و پرورش استان که با هدایت و درایت همه مدیران مناطق انجام خواهد شد و همه بخش‌های آموزش و پرورش باید در این زمینه مشارکت جدی داشته باشند که این مهم یکی از ابعاد و اهداف مهم در آموزش و پرورش استان است.

این مسئول اذعان داشت: تعامل با همه مجموعه برون سازمانی آموزش و پرورش استان قزوین از دیگر اهداف این اداره است.

مدیریت اوقات فراغت جوانان فرصتی برای نظام است

وی مدیریت درست در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان را یک فرصت برای نظام ارزیابی کرد و همت مسئولان را در تحقق این امر بسیار مهم دانست.

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین بسیج سازندگی را یکی از سازمان‌های پیش‌رو در امر غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و هدایت‌کننده و جهت‌دهنده بسیاری از ادارات و سازمان‌های استان قزوین معرفی کرد.

حبیبی از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی مسئولان بسیج سازندگی استان قزوین و دلسوزی آنها برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان تشکر و آموزش و پرورش استان را حامی این سازمان مهم نامید.

این مسئول در پایان یکی از مهم‌ترین پیامدهای طرح هجرت را توانمندسازی جوانان برای ورود به عرصه بازار کار دانست.

انتهای پیام/ب10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول