اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیله‌سوار:

گفتمان انقلاب شیاطین را عاجز کرده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: گفتمان اصیل انقلاب اسلامی شیاطین و ایادی آنها را دچار چالش جدی و عجز واقعی کرده است.

گفتمان انقلاب شیاطین را عاجز کرده است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام کریم قیاسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بیله‌سوار اظهار داشت: بعد از گذشت سه دهه از پیروزی انقلاب گفتمان اصیل نظام اسلامی ما به قلب ملت‌های آزادی‌خواه رسوخ یافته و آنها را بیش از هر زمان دیگر در برابر اهریمنان و شیاطین پیروز و موفق کرده است.

وی سالگرد پیروزی انقلاب و تقارن آن را با ایام نهضت‌های آزادی‌بخش جهان اسلام یادآور شد و خاطرنشان کرد: در یک سال اخیر و با خیزش ملت‌های مسلمان دولت‌های دست‌نشانده‌ای همانند لیبی، مصر، تونس و یمن از هم فروپاشیده و در ماه‌های آینده نیز نظام‌های مزدور منطقه یکی پس از دیگری سقوط خواهند کرد.

امام جمعه بیله‌سوار عنصر اتحاد و پایبندی به احکام نورانی اسلام و قرآن را عامل این برتری و تفوق دانست و افزود: همان شعارهای اصیلی که انقلاب ما را در سال 57 برابر رژیم سفاک شاهنشاهی برتری داد امروز به عنصر پیروزی دیگر ملت‌ها بعد از سه دهه تبدیل شده است.

قیاسی حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن را عنصر صیانت و حفاظت از این عناصر ارزشمند وحدت، حضور آگاهانه مردم در صحنه و ولایت‌پذیری توصیف کرد و ادامه داد: 22 بهمن امسال نقطه تحقیر دوباره برای استکبار خواهد بود و مردم بار دیگر مظهر قدرت مکتبی و اسلامی خود را به رخ دشمنان می‌کشند.

وی در ادامه سخنان خود عجز امریکا را از بیان منطق واقعی انقلاب اسلامی و اعتراف به آن یادآور شد و تصریح کرد: انقلاب رو به پیشرفت ایران امروز خار چشم دشمن شده و به یقین اعتبار آنها را زیر سوال برده است.

امام جمعه بیله‌سوار در بخش دیگری از خطبه‌های نماز به حساسیت انتخابات مجلس شورای اسلامی و حضور آگاهانه مردم در صحنه انتخابات اشاره کرد و افزود: مردم ما با شناخت معیارها و اصول انتخاب کاندیدای اصلح می‌تواند صحنه‌ای را در 12 اسفند رقم بزند که ماحصل آن شکل‌گیری مجلس قدرتمند، قوی و باصلابت باشد.

قیاسی گفت: این حضور پاسخی دندان‌شکن به هجمه‌های اخیر استکبار جهانی در تحریم ملت ایران خواهد بود و بار دیگر دشمن ناکارآمد را مأیوس و ناامید خواهد کرد.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول