اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مسائل سیاسی:

جریان انحرافی از گفتمان امام و انقلاب فاصله گرفته است

خبرگزاری فارس: یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: جریان انحرافی امروز به خوبی نشان داده است که از اصول انقلاب و خط و گفتمان امام و انقلاب فاصله گرفته است.

جریان انحرافی از گفتمان امام و انقلاب فاصله گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، علیرضا مصطفوی صبح امروز در گردهمایی بزرگ جوانان شاهرودی، با اشاره به جریان‎های انحرافی به وجود آمده در کشور و ارتباط داشتن آنها با نیروهای بیگانه و فتنه‏‌گران بیان کرد: بی‏‌شک ملی‏‌گرایی و طرح مکتب ایران به جای اسلام و جریان لیبرالی در کشور از خصایص و گفتمان امام و انقلاب نیست، بلکه انحراف از خط امام است.

وی با بیان اینکه دشمنان بارها اعلام کرده‏‌اند که اگر اصل ولایت فقیه برداشته شود با ایران مشکلی نخواهیم داشت، افزود: بنابراین هر جریانی که در جهت تضعیف ولایت فقیه حرکت کند، جریانی همراه با دشمن است و از اصول انقلاب منحرف شده است.

این کارشناس برجسته مسائل سیاسی با اشاره به نقش بارز و عملکرد مؤثر برخی زنان در فتنه اظهار داشت: هنوز هم مراسم مختلفی برپا می‎شود که برخی زنان فعال در فتنه 88 با هدف فعال شدن فتنه‎گری در آن حضور پیدا می‎کنند، اما به این هدف نخواهند رسید و فتنه با این حرکات، از کما و مرگ خارج نمی‎شود.

وی بیان کرد: امروز دشمن برای القای شبهه در باورهای عقیدتی مردم طوری فعالیت می‏‌کند که سایت‏‌های متعددی علیه مهدویت به زبان فارسی شبهه‏‌افکنی می‏‌کنند و از طرفی دیگر تعداد زیادی سایت‏‌های دیگر به زبان فارسی به تبلیغ شیطان‎پرستی مشغول هستند.

مصطفوی افزود: هر حرکت جریانات انحرافی در عرصه‏‌های مختلف کشور، با هوشیاری مردم خنثی شده و بیداری مردم جوابگوی هر نوع حرکت آنها خواهد بود.

وی تاکید کرد: بسیجیان و آحاد مردم سینه خود را در مقابل تهاجم دشمنان سپر می‏‌کنند تا ولایت فقیه ضربه نخورد و تا وقتی این رابطه بین امت و امام در شیعه وجود دارد دشمنان ما راه به جایی نخواهند برد.

جنگ نرم دشمنان در حال افزایش و دگرگونی شیوه‎هاست

یک کارشناس جنگ نرم نیز در ادامه اظهار داشت: جنگ نرم به وجود آمده از سوی دشمنان روز به روز در حال افزایش و دگرگونی شیوه‎هاست.

ابوالفضل دربانیان بیان کرد: اساس کار دست‏‌اندرکاران برنامه‏‌های مخرب فرهنگی این است که برنامه‏‌های ماهواره‌ای و عکس‎های مستهجن را به ایران بفرستند تا ضمن تاثیرات مخربی که بر نهاد خانواده و فرزندان دارند، کودکان ایرانی را اینگونه تربیت کنند تا وقتی بزرگ شدند در خط آمریکا قرار گیرند.

وی افزود: غربی‏‌ها به ویژه آمریکا، آثار مستهجن را بدون هیچ محدودیتی بر روی شبکه‌های ماهواره‏‌ای در دیگر نقاط دنیا به عموم مردم عرضه می‏‌کنند تا کانون و نظام خانواده آنها را متلاشی کنند در حالی که همین آثار را در کشورهای خود با درخواست رسمی و فقط به صورت اختصاصی در دسترس قرار می‎دهند.

وی به کتاب تربیت دینی فرزندان اشاره و تاکید کرد: خانواده‏‌ها به ویژه مادران گران‏قدر باید بیش از پیش در تربیت دینی فرزندان خود به عنوان نسل آینده‏‏‌ساز اهتمام ورزند و بصیرت و آگاهی آنها را افزایش بخشند.

انتهای پیام/ع10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول